چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴

محمد حسن نجم به سینماپرس خبر داد:

«بچگیتو فراموش نکن» در صورت حل مشکلات مالی با «فارابی» پاییز اکران خواهد شد

بچگیتو فراموش نکن

سینماپرس: محمد حسن نجم تهیه کننده سینما گفت: فیلم سینمایی «بچگیتو فراموش نکن» پاییز امسال اکران خواهد شد.

تهیه کننده فیلم سینمایی «بچگیتو فراموش نکن» در گفتگو با سینماپرس اظهار داشت: با توجه به همکاری و قول هایی که بنیاد سینمای فارابی به ما داده است پاییز امسال اکران خواهد شد.

این تهیه کننده خاطرنشان کرد: این اثر یک بار در جشنواره فیلم کودک نمایش داده شده است که با استقبال خوبی روبرو شد. امیدوارم در زمان نمایش عمومی نیز شاهد بازخوردهای خوبی از سوی مخاطبان باشم.

تهیه کننده فیلم سنیمایی «تراژدی» اظهار داشت: با توجه به بازخوردهایی که در جشنواره فیلم کودک و نوجوان شاهد بودیم ۸ دقیقه از این اثر را از فیلم کم کرده و در حال حاضر آماده نمایش است.

نجم خاطرنشان کرد: سینمای کودک تنها مخاطب کودک ندارد و می تواند افراد با سنین بالا را به خود جلب کند. امیدوارم فرهنگی در کشورمان به وجود آید که خانواده ها علاوه بر لذت از آثار سینمایی بچه های شان را نیز به سینما رفتن عادت دهند.

بنابراین گزارش، در این فیلم که با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تولید ‌شده بازیگرانی چون اکبر عبدی، فرهاد آئیش، بهاره رهنما، بهنام تشکر، مجید شهریاری، مهران رنجبر، مهران رجبی، مریم سلطانی، مائده طهماسبی، سیاوش مفیدی، سوسن پرور، ندا میرمهدی، سیامک اشعریون، محمدمهدی احدی، سوگند الهی، مهدی کارگر شهامت، محمدرضا نیلی و  پارسا مشیری، سوگل نصرتی به همراه حامد کیازال (بازیگران خردسال) نقش آفرینی می‌کنند.

داستان این فیلم درباره ارتباط متقابل کودکان و بزرگترها و آرزوهای آنهاست. کودکان می‌خواهند بزرگ شوند و بزرگتر‌ها دلشان می‌خواهد کودک باشند، ولی گاهی آرزوها در صورت تحقق با مشکلاتی همراهند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.