چهارشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۶

التماس دعا برای شفای یک سینماگر

همسراصغر شاهوردی: دیگر خسته شده‌ام/ کسی برای مداوای این سینماگر همکاری نمی‌کند

اصغر شاهوردی*

سینماپرس: اشرف افشاری همسر اصغر شاهوردی صدابردار باسابقه سینمای ایران که سالهاست در بستر بیماریست گفت: ازپیگیری ونامه نگاری با مسئولین برای مداوای «اصغر» خسته شده ام.

همسر این سینماگر مطرح کشورمان در توضیح این مطلب به خبرنگار سینماپرس گفت: حال اصغر از همیشه بدتر است؛ بعد از اینکه پاهایش در بیمارستان مورد جراحی قرار گرفت  همانقدر حرکتی هم که در پاهایش بود متأسفانه ازبین رفت و دیگر پاهایش حرکتی ندارد. من قطعا از پزشکش شکایت می کنم چراکه به جای بهتر کردن وضعیت اصغر، اوضاع جسمی اش را کاملا بدتر کرد.

وی ادامه داد: به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نامه نوشته ام  اما هیچ پاسخی دریافت نکردم. با مسئولین سینمایی نیز مکاتبه کردم و قول همکاری هم به ما دادند که اصغر را برای مداوا به خارج از کشور انتقال دهیم اما هیچ اقدامی صورت نگرفت.

افشاری در ادامه بیان کرد: حق اصغر نیست که سینما با او تا این اندازه جفا کند، او همیشه کنج خانه باشد و من همیشه نگران هزینه درمان  او باشم.  او یکی ازبنیانگذاران صدای صحنه در سینمای ایران است. ضمن اینکه جدا از همه اینها او  یک جانباز است که در طول هشت سال دفاع مقدس مورد آسیب قرار گرفته است.  

او گفت: اگر اصغر برای  مداوا به خارج از کشور انتقال پیدا می کرد این بلاها سر ما نمی آمد. نمی دانم در این سینمای به این بزرگی اگر این کار را برای اصغر انجام دهند چه اتفاقی می افتد. من هشت سال از جوانیم را به پای اصغر گذاشتم اما دیگر نمی توانم و خسته شده ام. دیگر تواناییم تمام شده است.

همسر این صدابردار گفت: خدا می داند من به نفس کشیدن اصغر راضیم اما کمی هم همکاری با من بد نیست. متاسفانه هیچ کس با من  همکاری نمی کند.

وی در پایان از همه اهالی سینما خواست در  شبهای ارزشمند قدر به یاد اصغر شاهوردی باشند و برایش دعا کنند

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.