سه‌شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶

با تصمیم کمپانی فاکس قرن بیستم

«تنها در خانه» در تولد ۲۵ سالگی‌اش دوباره روی پرده می رود

تنها در خانه

سینماپرس: یکی از نوستالوژیک ترین فیلم های کریسمسی تاریخ سینما امسال ۲۵ ساله می شود و به همین مناسبت قرار است دوباره روی پرده برود.

به گزارش سینماپرس، فیلم کلاسیک «تنها در خانه» ساخته کریس کلومبوس امسال ۲۵ ساله می شود و به همین مناسبت کمپانی فاکس قرن بیستم تصمیم گرفته تا آن را به صورت محدود دوباره در سراسر آمریکا اکران کند. سال ۱۹۹۰ وقتی این فیلم در ماه نوامبر اکران شد، ۱۲ هفته در صدر لیست فروش آمریکا قرار داشت و تا پایان ماه آوریل سال بعدش میان ۱۰ فیلم پر فروش سینمای آمریکا بود. «تنها در خانه» در نهایت موفق شد اکران آمریکایش را با فروش ۲۸۵ میلیون دلار به پایان برساند و در دنیا هم چیزی بالغ بر ۴۷۷ میلیون دلار فروخت. این فیلم پر فروش ترین فیلم اکشن کمدی تاریخ سینما لقب گرفته است.

تنها در خانه

این فیلم داستان پسربچه ای ۸ ساله به نام کوین مک کالیستر است که بر حسب اتفاقی از سفر خانوادگی جا می ماند و حالا باید به تنهایی در خانه مجللشان کریسمس را جشن بگیرد. خانه ای که خلوتیش در کریسمس باعث شده دزدان هم حسابی به فکر سرقت از آن بیفتند. اما این همه ماجرا نیست. چون کوین برایشان نقشه هایی دارد.

«تنها در خانه» یکی از موفق ترین فیلم های ژانر کودک است که بعدا دو فیلم دیگر هم در ادامه اش ساخته شد. این فیلم یکی از برنامه های ثابت شبکه های تلویزیونی در ۲۵ سال اخیر بوده و بعد از اکران سینماییش تقریبا هر سال به مناسبت و در آستانه کریسمس از یکی از شبکه های تلویزیون آمریکا پخش شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.