دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲

عذرخواهی بابت عرضه بی‌کیفیت یک انیمیشن

ایسنا: مدیرعامل موسسه «قرن 21 » به دلیل عرضه بی‌کیفیت یک انیمیشن، از مردم عذرخواهی کرد.

محمدمهدی جعفری در گفت‌وگویی با خبرنگار سینمایی ایسنا، گفت:‌ متأسفانه یک شرکت زیرزمینی اقدام به دوبله و عرضه غیرمجاز، انیمیشن‌های روز می‌کند و کارها را بدون مجوز ارشاد با بسته‌بندی به شکل کارهای مجاز در شهرستان‌ها توزیع می‌کند که این کار ضربه بزرگی را به کارهای مجاز ما زده است.

1111-36.jpg

وی ادامه داد: ما انتخاب اول کمپانی «سونی» برای پخش کارهایشان در ایران هستیم و طبق سیستمی که آن‌ها دارند، همزمان با پخش خاورمیانه اجازه توزیع در ایران را به ما می‌دهند که متأسفانه اقدامات غیرمجازی که انجام می‌شود به ارتباط ما با این کمپانی هم ضربه زده است.

 

جعفری با اشاره به عرضه قسمت دوم انیمیشن «هتل ترانسیلوانیا» توسط این موسسه با کیفیت پایین اظهار کرد: متأسفانه به دلیل اینکه این کار را آماده کرده بودیم اما به دلیل اینکه مانع از عرضه غیرمجاز آن شویم، مجبور به توزیع شدیم که به همین خاطر از مردم عذرخواهی می‌کنم و به محض آمدن تصویر خوب این انیمیشن، آن را مجددا با کیفیت خوب توزیع خواهیم کرد و راهکاری را برای جبران خسارت خریداران در نظر می‌گیریم.

 

مدیر موسسه قرن 21 با بیان اینکه ستاد صیانت از محصولات مجاز نمایش خانگی به شدت پیگیر برخورد با این نابسامانی‌ها است، گفت: وقتی تکنولوژی پیشرفت می‌کند فکر تقلب هم پیشرفت می‌کند و عملیات این گروه‌های غیرمجاز پیچیده‌تر می‌شود، به طوری که در حال حاضر به راحتی کار را در یک اتاق دوبله و سپس عرضه می‌کنند.

 

وی افزود: امیدوارم مردم با دقت بیشتری به خرید آثار بپردازند و عوامل توزیع هم این کارهای غیرمجاز را عرضه نکنند. خریداران هنگام خرید کار حتما از فروشنده درباره مجوز آن از ارشاد سوال کنند، مجوز ارشاد در ابتدای فیلم موجود است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.