دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹

به کارگردانی محمد حمزه ای

فیلم کوتاه «طبق عادت همیشگی» با بازی ستاره اسکندری آماده نمایش شد

عادت همیشگی

سینماپرس: فیلم کوتاه «طبق عادت همیشگی» به کارگردانی محمد حمزه ای بعد از پایان مراحل فنی، آماده نمایش شد.

به گزارش سینماپرس، این فیلم کوتاه با بازی ستاره اسکندری، مریم بوبانی و عرفان برزین داستان پسربچه ای به نام پرهام را  روایت می کند که می خواهد روز را با مادر و مادربزرگ خود بگذراند اما آنها هرکدام دغدغه ها  و روزمره‌گی خاص خود را دارند.

«طبق عادت همیشگی» در ۲۵ دقیقه تولید شده و تمام لوکیشن های فیلم در تهران است. اولین نمایش رسمی این فیلم در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران خواهد بود.

این فیلم بیستمین ساخته کوتاه محمد حمزه ای از فیلمسازان فعال حوزه فیلم کوتاه است و علی رغم اینکه وی به ساخت فیلم های بلند تلویزیونی مشغول است اما همچنان در حیطه سینمای کوتاه فعالیت می کند و دغدغه جدی در خصوص نگاه حرفه ای به تولید در حوزه فیلم کوتاه دارد.

«دور یا نزدیک» عنوان فیلم کوتاه قبلی حمزه ای است که در سی امین جشنواه فیلم کوتاه تهران توانست تندیس و جایزه بهترین فیلمنامه و تندیس بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و جوایز دیگری را از جشنواره های داخلی و خارجی به خود اختصاص دهد و این روزها در نوبت اکران گروه «هنر و تجربه» است.

وی همچنین ساخت فیلم های ویدیویی «خراش»، «پرواز»، «صدای پای باران» و «حبیب آقا» را در کارنامه فیلمسازی خود دارد.

محمد حمزه ای سال گذشته پروانه ساخت اولین فیلم بلند سینمایی خود را با عنوان «اینجا باران صدا ندارد» دریافت کرد اما همچنان در مرحله پیش تولید متوقف است.

عوامل فیلم «طبق عادت همیشگی» عبارتند از بازیگران: ستاره اسکندری، مریم بوبانی، عرفان زرین وعلی اصغر کرد بچه، کارگردان: محمد حمزه ای، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، فیلمنامه: پیام کرمی، طراح صحنه و لباس: غزاله معتمد، صدابردار: مهدی ابراهیم زاده و حمید محمودی، صداگذاری و میکس: علیرضا علویان، تدوین: عماد خدابخش، طراح گریم: ایمان امیدواری، عکس: مهدی دل خواسته، دستیار کارگردان و برنامه ریز: علی جودی، تصحیح رنگ و نور: سامان مجد وفائی، دستیار کارگردان: حسین ایرجی،مدیر تولید: محم دیمینی، تهیه کننده: محمد حمزه ای و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.