شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱

با تصویری از خسرو شکیبایی؛

پوستر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد

نشست خبری سی‌و‌چهارمین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: صبح امروز در نشست خبری سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر پوستر این مهمترین رویداد سینمایی کشور با تصویری از خسرو شکیبایی هنرمند فقید سینما، تلویزیون و تئاتر کشور رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، طراحی این پوستر را مجید برزگر بر عهده داشته و بزرگمهر حسین پور نیز نقاشی این پوستر را انجام داده است؛ ضمن آنکه عکس این پوستر از امیر عابدی است. پوستر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر قرار است طی برگزاری این رویداد سینمایی در سراسر کشور برای اطلاع بیشتر عموم مردم در معابر نصب گردد.

گفتنی است؛ مجيد برزگر متولد سال ۱۳۵۱ در همدان است. وي داراي مدرك ديپلم گرافيک، ليسانس کارگرداني، فوق ليسانس ادبيات دراماتيک و همچنين فارغ التحصيل دوره¬ي يک ساله فيلمسازي انجمن سينماي جوانان همدان در سال ۱۳۶۷ است. از جمله فعايلت هاي وي مي توان به : - عضو هيئت مؤسس انجمن فيلم کوتاه ايران - عضو هيئت مديره¬ي انجمن فيلم کوتاه ايران ۸۶- ۱۳۸۴ - رئيس هيئت مديره ي انجمن فيلم کوتاه ايران از  ۱۳۸۹ اشاره کرد.

همچنین بزرگمهر حسین پور کاریکاتوریست و کارگردان انیمیشن است که در سال ۱۳۵۵ به دنیا آمد. او رشته نقاشی را در دانشگاه آزاد تهران به پایان رساند. از سال ۱۳۶۹ به عنوان کارتونیست و کاریکاتوریست در نشریات گوناگون کشور مانند «گل آقا»، «کیهان کاریکاتور»، «سروش نوجوان»، «رشد نوجوان» به کارپرداخته است و مدیریت بخش هنری مجلات زنان فردا، عروس هنر، دانش یوگا را بر عهده داشته است.

نظرات

  • ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۴:۲۲
    1 0
    خدا خسرو شکیبایی را بیامرزد اما چه پوستر بی ربطی

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.