یکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰

کانال تلگرام«سینماپرس» راه اندازی شد/ طراحی گرافیکی جدید همزمان با دهه فجر

کانال تلگرام سینماپرس

سینماپرس: همزمان با فرا رسیدن بهمن ماه و در آستانه آغاز جشن های پیروزی انقلاب اسلامی کانال تلگرام سینماپرس بطور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس اخبار و تحلیل های سینمای ایران و جهان در حوزه های مختلف از جمله مطالب منتشره در کانال تلگرام این شبکه خبری است که علاقمندان و مخاطبان سینما میتوانند از طریق https://telegram.me/cinemapresschannel  به آن بپیوندند و در لحظات شبانه روز از اخبار و رویدادهای سینمایی مطلع شوند.

در کانال تلگرام سینماپرس علاوه بر تیتر اخبار، امکان دسترسی به لینک عکس و متن خبر و یا تحلیل نیز برای کاربران وجود دارد؛ ضمن اینکه طی روزهای آتی بگونه ای برنامه ریزی شده است تا اخبار فرهنگی هنری سایر رسانه ها نیز در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

بنا بر این گزارش همچنین همزمان با فرا رسیده دهه فجر طراحی گرافیکی جدید سینماپرس نیز با رنگ متفاوتی در پس زمینه و اندک تغییراتی در معرض دید کاربران قرار خواهد گرفت.

گفتنی است شبکه خبری سینماپرس از سال 88 راه اندازی شد لیکن در 30 ماه گذشته با ارائه اطلاعات و اخبار تحلیلی متنوع، سعی در بیان بسیاری از حقایق عرصه سینما داشته که مورد استقبال طیف های وسیعی از فعالان رشته های مختلف سینمای کشور نیز واقع شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.