شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲

مجری شبکه «من و تو» بازداشت شد

مجری من و تو

سینماپرس: در حالیکه طی روزهای برگزاری جشنواره جهانی فجر انتشار خبر حضور خبرنگار شبکه من و تو و استقبال از وی توسط برخی، برای برگزار کنندگان جشنواره و مسئولین سینمایی حاشیه ساز شده بود این فرد توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.

به گزارش سینماپرس، خبر بازداشت منصوره حسینی در حالی شنیده شده است که از زمان انتشار تصاویر حضور وی در تهران و جشنواره بین المللی فیلم فجر توسط سینماپرس در سوم اردیبهشت ماه، خبر دیگری از حضور آزادانه وی در تهران منتشر نشده بود.


بنا بر این گزارش دلیل تاخیر در دستگیری وی کشف و شناسایی ارتباطات وی با عناصر داخل کشور و همچنین سوار شدن بر روی شبکه ناوبری کننده خارج از کشور این مجری بهائی می باشد.

برنامه جامع طراحی شده در خارج از کشور برای انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ ایران که یکی از اولین نمودهای آن در بازگشت این مجری بوده، از دیگر دلائل سفر منصوره حسینی بوده است.

دستگاه ها امنیتی با رصد دقیق آمد و شد عناصر ضد انقلاب فرهنگی به کشور، با دستگیری این مجری پیام خوبی را به سایر هم قطاران وی که قصد بازگشت به کشور با نقشه راه سرویس های بیگانه را داشتند، رساند.

سنجش حساسیت نهادهای اطلاعاتی -امنیتی در مقابل ورود عناصر ضد انقلاب به داخل کشور خصوصا در فضای پس از برجام، یکی دیگر از عوامل اصلی بازگشت این مجری به داخل کشور بوده است که با ایجاد فریب اطلاعاتی و پهن کردن تور امنیتی با هدف شناسایی و شکار سرشاخه های پنهان در داخل کشور انجام پذیرفت.

گفتنی است، سال گذشته شبکه ای از مرتبطان با رسانه های خارجی به خصوص بی بی سی بازداشت و به اتهامات آنان رسیدگی شد.

همچنین سایت انتخاب نزدیک به دولت نوشت: وی که ۶ سال با این شبکه همکاری می کرده،به علتِ همکاری با این شبکه ماهواره ای دستگیر شده است.
 
پیش از این نیز، برخی دیگر از افراد و مجریان شبکه های ماهواره ای، به دلیل همکاری و ارتباط با شبکه های مذکور، با برخوردهای امنیتی و قضائی مواجه شدند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.