دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴

سریالی به کارگردانی روح الله سهرابی

بازی اکشن و متفاوت «شهرزاد کمالزاده» در سریال «آرام میگیریم»+ تصاویر

آرام می گیریم

سینماپرس: در ادامه روند تولید مجموعه تلویزیونی «آرام میگیریم»، شهرزاد کمالزاده در نقشی اکشن و متفاوت در جنوب تهران مقابل دوربین رفت.

به گزارش سینماپرس، در ادامه روند تولید مجموعه «آرام میگیریم» به کارگردانى روح اله سهرابى و تهیه کنندگى فرهاد گلى، در جمع بازیگران پرتعداد و سرشناس این مجموعه تلویزیونی، شهرزاد کمالزاده  نیز در نقشی اکشن و متفاوت در جنوب شهر تهران مقابل دوربین رفت.

سریال «آرام میگیریم» که فیلمبرداری آن از اوایل اردیبهشت آغاز شده است، این روزها در لوکیشنى در منطقه نازی آباد تهران بدون وقفه به روند تولید خود ادامه می دهد.

تا پیش از این اما، چهره هایی چون داریوش فرهنگ، آتیلا پسیانی، هوشنگ توکلی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، کامران تفتی، آشا محرابی، نگار عابدی، علی اوسیوند، محمد فیلی، مهدی سلوکی، میرطاهر مظلومی، حمید هدایتی، مونا فرجاد، نسرین نکیسا، ارسلان قاسمی و ... به «آرام میگیریم» پیوسته اند که روند اضافه شدن چهره های مطرح سینما و تلویزیون به این سریال ادامه دارد.

شهرزاد کمال زاده در «آرام میگیریم» ایفاگر نقش «رعنا» است که به دلیل عذاب وجدانى که از گذشته خود دارد و درگیری هاى درونى و ذهنى، در نهایت از خانه خود دل کنده و به زندگى پنهانى روى مى آورد. اما در ادامه دچار برخى ناملایمات شده و کم کم رو به اعتیاد می‌آورد و مدتى دست به کارهاى خلاف مى زند. در مقطعى از یک مرکز مددکاری گریخته و همچنان به مسیر قبلى خود ادامه مى‌دهد.

شهرزاد کمال زاده در خصوص نقش «رعنا» می گوید: رعنا دختری است که در گذشته قهرمان ورزش دو میدانی بوده است و بنا به دلایلی به اعتیاد کشیده می شود و بر همین اساس از خانه فرار می کند. خواهر بزرگ تر او متوجه مشکلات رعنا می شود و تلاش می کند تا خواهر کوچک خود را پیدا کند و به خانه باز گرداند، که در این مسیر جریانات پیچیده ای پیش می آید.

کمال زاده در پاسخ به اینکه معیارش برای پذیرفتن این نقش چه بوده، اظهار داشت: شخصیت رعنا به نوعی منحصر و ویژه است. شخصیتی که قهرمان ورزشی بوده و حالا معتاد و سرکش شده است. بنابراین نسبت به نقش هایی که تا کنون برای تلویزیون کار کرده ام نقشرعنا را بیشتر دوست دارم چرا که متفاوت است و فراز و نشیب های خاص خودش را دارد. همچنین حضور مجموعه عوامل حرفه ای در این سریال، بازیگران پرشمار که عموما از اساتید و چهره های شناخته شده سینما و تلویزیون هستند، و وجود کارگردانی فهیم و توانا باعث شد که با افتخار کار در این مجموعه را بپذیرم.

ایفاگر نقش «رعنا» در سریال «آرام میگیریم»، عدم وجود قهرمان واحد در این مجموعه تلویزیونی را از ویژگی های آن دانست و گفت: در سریال های تلویزیونی، کمتر با قصه هایی مواجه می شویم که قهرمان واحد نداشته باشند که «آرام میگیریم» از این حسن برخوردار است. ما در داستان این سریال با شخصیت های متعدد و متنوعی روبرو می شویم که هر یک در جایگاه خود دغدغه های خاص خود را دارند و به نوعی قهرمان هستند و هر کسی در جامعه ما در هر موقعیتی می تواند با آنها همزادپنداری کند که بنظرم این ویژگی باعث می شود تا ارتباط خوبی میان مخاطبان با این کار برقرار شود.

«آرام میگیریم»  به روابط، تفاوت ها و تعامل های بین نسلی، گذشت و نوع دوستی و از طرفی زیاده خواهی در بستر قصه ای با محوریت تمام اعضای یک خانواده می پردازد. خانواده ای که تنها در سایه همدلی و همگرایی اعضاء آن است که آرامش و امنیت از دست رفته، دگر باره باز می گردد.

با توجه به حضور چهره های سرشناس و محبوب سینمایی و تلویزیونی و تلاش بی وقفه گروه تولید این سریال، به نظر مى رسد نیمه دوم امسال مخاطبین بسیاری پای شبکه دوم سیما خواهند نشست.

فرهاد گلی، تهیه کننده این مجموعه تلویزیونی، در خصوص قصه و روند تولید «آرام میگیریم» گفت: «به نظر مى رسد با توجه به قصه ى این سریال که در کنار پرداختن به مسایل مختلف اجتماعى، به خطوط عاشقانه و عاطفى بین شخصیت ها نیز توجه ویژه اى دارد و به ویژه با بهره گیرى از بازیگران شاخص و مطرح، مخاطب امروزى که حق انتخاب زیادى پیش روى خود دارد به راحتى نتواند از تماشای این سریال بگذرد.»

گلی «آرام میگیریم» را برخوردار از قصه ای حاوی پیام و روشنگر برای خانواده ها و جامعه امروز دانست و اظهار داشت:  این سریال یک ملودرام اجتماعی است که با کشمکش های میان شخصیت ها و تعلیقات به وجود آمده، سرانجام پیام روشن و تاثیرگذاری را به خانواده های جامعه امروز ما می رساند، پیامی که شاید نیاز امروز جامعه ماست.

سریال «آرام میگیریم» همچنان در منطقه نازى آباد تهران در حال فیلمبردارى است که با پایان بخش هاى مربوط به این لوکیشن، گروه جهت ادامه فیلمبردارى به شمال غرب تهران خواهند رفت.

فیلمنامه سریال «آرام میگیریم» توسط سید مرتضى مصطفوى و روح اله سهرابى به نگارش در آمده که توسط فریدون فرهودى و فروغ فروهیده بازنویسى شده است.

این سریال 42 قسمتی محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما با مشارکت انجمن سینماى انقلاب و دفاع مقدس است که طبق گفته مسعود صباح مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو، نیمه ى دوم سال روى آنتن خواهد رفت.

دیگر عوامل این سریال عبارتند از: مشاور پروژه: لیلا لاریجانی / مشاور کارگردان و بازیگردان: محمدرضا فاضلی / مدیر تصویربرداری: محمد ناصری / مدیر تولید: ایرج طایفه غلامی / طراح صحنه و لباس: رضا درگزی / طراح گریم: زهره سیه پوش / مدیر صدابرداری: امیر عاشق حسینی /  آهنگساز: محمد محمدعلی / تدوین: موحد شادرو ـ نوید توحیدی / مدیر برنامه ریزی: فرزاد رحمانی / دستیار اول کارگردان: مهدی سهرابی / مدیر تدارکات: امیرهوشنگ حسینی/ منشی صحنه: علیرضا فرحزادی / عکاس و تصویربردار پشت صحنه: پیام نصیری خرم / مدیر روابط عمومی: رسول شادمانی / مجری طرح: افق رسانه پاسارگاد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.