جمعه ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵

در شبکه کودک و نوجوان

خاله سارا «سر سفره خدا» مهمان می شود

خاله سارا

سینماپرس: دوازدهمین قسمت از برنامه سحرگاهی «سر سفره خدا» با حضور سارا روستاپور، یکی از مجریان شناخته شده فعال در حوزه کودکان از شبکه کودک و نوجوان کانال نهال پخش می‌شود.

به گزارش سینماپرس،  «سر سفره خدا» عنوان برنامه زنده ویژه سحرگاهی ماه مبارک رمضان است که به کارگردانی و تهیه کنندگی «حمیدرضا عطارد» از شبکه کودک و نوجوان روی آنتن می‌رود. این برنامه سحرگاهی  با بازیگری احسان مهدی و مجری‌گری حامد مدرس از اول ماه رمضان مهمان خانه های ما هستند .

با وجود آنکه تنها ١١ قسمت از پخش برنامه «سر سفره خدا» می گذرد اين برنامه با استقبال بسيار خوبی مواجه شده است. تا كنون اين برنامه پر مخاطب ميزبان ميهمانان بسياري از حوزه هاي گوناگون بوده است. تا كنون آرمیتا رضایی نژاد؛ فرزند شهید هسته ای داریوش رضایی نژاد، دختران شهداي مدافع حرم و شهيد جانباز محسن صابر،  عبدالرضا هلالي، استاد علي محمد مؤدب(شاعر)، ابراهيم شفيعي، مهرداد نظام ابادي، حسين رفيعي، امير سهيلي، مجتبي كاظمي و ...از  میهمانان این برنامه بوده اند.
قرار است سارا روستاپور و همكاران كوجك سالش در برنامه گل آموز، مهمان دوازهمین سحر این برنامه باشد و لحظات خوشي را برا كودكان رقم زنند.
سارا روستاپور متولد دوازدهم دی ماه 1360 در تهران می باشد. وی مدرک کارشناسی میراث فرهنگی دارد و کارشناسی ارشد خود را در رشته نمایش عروسکی از پردیس هنر دانشگاه تهران دریافت کرده است. روستاپور یکی از مجریان شناخته شده فعال در حوزه کودک و نوجوان است، او برنامه های زیادی را اجرا و تولید کرده است و بچه ها وی را خاله سارا صدا می زنند.

برنامۀ «سر سفرۀ خدا» (ویژه روزه اولی‌ها) در گروه كودك شبكه كودك و نوجوان، كانال نهال تولید شده است.
گفتنی است؛ این برنامه از ساعت 3 تا 4:25 دقیقه سحر از کانال نهال شبکه کودک و نوجوان پخش می‌شود

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.