یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸

با پایان تدوین؛

«عطر شیرین، عطر تلخ» به بازار سینما آمد!

عطر شیرین عطر تلخ

سینماپرس: تدوین فیلم سینمایی «عطر شیرین، عطر تلخ» به کارگردانی ناصر محمدی توسط روزبه روحی‌پور به پایان رسید. روزبه روحی‌پور تدوین این اثر را برعهده دارد و تاکنون مرحله راف کات انجام شده است همچنین ساخت موسیقی و صداگذاری نیز بزودی آغاز می‌شود.

به گزارش سینماپرس، تدوین فیلم سینمایی «عطر شیرین، عطر تلخ» به کارگردانی ناصر محمدی توسط روزبه روحی‌پور به پایان رسید. روزبه روحی‌پور تدوین این اثر را برعهده دارد و تاکنون مرحله راف کات انجام شده است. ساخت موسیقی و صداگذاری نیز بزودی آغاز می‌شود. بهاره افشاری، دانیال عبادی، شراره دولت‌آبادی، پرویز تاییدی، پوراندخت مهیمن، ایرج میرزایی، مهدی امیرحسینی، فهیمه احمدپور و (با حضور) جمشید مشایخی همراه با هنرمندان خردسال مهتا سیدیان و علیرضا اخوان بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

«عطر شیرین، عطر تلخ» داستان زندگی دختر و پسر جوانی با دو سبک زندگی متفاوت را روایت می‌کند که بی‌توجه به باورهای خانواده، دل به یکدیگر می‌بندند و کاستی‌های زندگی را با وجود هم پر می‌کنند اما .

از دیگر عوامل اصلی این پروژه می‌توان از: نویسنده: علیرضا اخلاقی، مدیر فیلمبرداری: علی محمدزاده، دستیار یک کارگردان: رضا دیدار، مدیر صدابرداری: اسحاق خانزادی، طراح گریم: نوید فرح مرزی، طراح صحنه و لباس: نوید فرح مرزی، دستیار صحنه و لباس: محسن زنجانی، مدیر صحنه: وحید آقاعلی خانی... نام برد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.