یکشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰

در نووهتل تهران

«لابی» با بازی شهاب حسینی و ساره بیات کلید خورد/ یک فیلم پر بازیگر به کارگردانی محمد پرویزی

فیلم سینمایی لابی-شهاب حسینی

سینماپرس: فیلم سینمایی «لابی» به کارگردانی محمد پرویزی و تهیه کنندگی امیرشهاب رضویان با بازی شهاب حسینی، ساره بیات و ... کلید خورد

به گزارش سینماپرس، «لابی» عنوان دومین اثر سینمایی محمد پرویزی به تهيه كنندگي امير شهاب رضويان است ، فیلمی اجتماعي با حضور بازیگرانی همچون؛ شهاب حسینی، ساره بیات ،سحر دولتشاهی، مصطفی زمانی،پگاه آهنگرانی؛ علیرضا آقاخانی، شهرام حقیقت دوست، هستی مهدوی فرد، آرمان درویش، آزاده صمدی، مهسا همتی، سنبل اعظمی، سارا منجزی، الهام جعفرنژاد، ارسلان امینیان و ... کلید خورد.

« لابی» که نویسندگی آن را نیز پرویزی بر عهده داشته است، پس از دریافت پروانه ساخت، پیش تولیدی فشرده را پشت سر گذاشت تا به سرعت برای فیلمبرداری آماده شود و فیلمبرداری این فیلم از روز جمعه ١٨ تيرماه در نووهتل تهران آغاز شده است.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است : لابي روايت آدمهايي ست كه آمده اند چند صباحي بمانند و بروند ، گاهي از كنار هم بي تفاوت مي گذرند، و گاهي مي مانند... هر مسافر قصه اي دارد.
همچنین درحالی که پیش از این گمانه زنی هایی در خصوص این فیلم توسط برخی از رسانه ها صورت گرفته بود کارگردان این فیلم سینمایی با بیان اینکه خبرهای مذکور فاقد صحت می باشند اظهار داشت علاقه مندان می توانند جهت دریافت اخبار رسمی پروژه سینمایی «لابی» به منابع رسمی خبری از قبیل روزنامه های کثیرالانتشار و خبرگزاری ها و سایت های رسمی مراجعه كنند. همچنین وبسایت فیلم سینمایی «لابی» به نشانی www.lobbymovie.ir  كه درحال راه اندازی بوده و به زودی از آن رونمایی صورت خواهد گرفت.

نظرات

  • jasmin ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۷:۲۹
    0 0
    :)))

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.