یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹

احتمال حضور بازیگران «برادر» در سریال جدید افشار

جواد افشار

فارس: کارگردان سریال «برادر» گفت: بازیگران سریال «فروشگاه‌های بزرگ» به فراخوان قصه انتخاب خواهند شد و این احتمال وجود دارد تا همه بازیگرهای سریال «برادر» به فراخور قصه در این سریال حاضر شوند.

«جواد افشار» کارگردان سریال «برادر» که هم اکنون قرار است سریالی جدید را کارگردانی کند، گفت: سریال «فروشگاه‌های بزرگ» به تهیه کنندگی نعمت چگینی و نویسندگی آرش قادری در مرحله نگارش قرار دارد که طی صحبت‌ةایی که با چگینی داشتم، قرار است کارگردانی آن به عهده من باشد.


وی ادامه داد: هنوز فیلم‌نامه را نخواندم و به این دلیل که بعد از سه سریال «مادرانه»، «کیمیا» و «برادر» استراحت کافی نداشتم و نتوانستم در کنار خانواده‌ام باشم، تا پایان تعطیلات تابستان ترجیح می‌دهم استراحت کنم و از اول مهر ماه شروع به کار کنم.

کارگردان سریال «مادرانه» افزود: همیشه قصه سریال‌هایی که قرار است بسازم را در جایگاه یک مخاطب می‌خوانم و اگر دوست داشته باشم کارگردانی‌اش را می‌پذیرم و الان نیز منتظر کامل شدن چند قسکت از فیلم‌نامه هستم تا آن را بخوانم.

وی در ادامه بیان داشت: بازیگران این سریال نیز به فراخوان قصه انتخاب خواهند شد و معتقدم قصه، بازیگران  را به من نشان می‌دهد و همانطور که آقای چگینی گفتند این احتمال وجود دارد تا همه بازیگرهای سریال «برادر» به فراخور قصه در این سریال حاضر شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.