یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰

سوپر استار فیلم «خضرا» کیست؟

محسن محسنی نسب

میزان: کارگردان سینما گفت: متاسفانه نتوانستیم محمدرضا گلزار را در این پروژه داشته باشیم. با توجه به اینکه گلزار در دو پروژه دیگر حضور دارد، زمانش به پروژه ما نمی‌خورد.

محسن محسنی نسب کارگردان سینما از اکران افتتاحیه فیلم "شاخ کرگدن" در اتریش خبر داد و گفت: "شاخ کرگدن" مراحل صداگذاری نهایی را پشت سر می گذارد و تا حدود یک ماه دیگر به طور کامل آماده اکران خواهد شد. طی قراردادی که با طرف اتریشی داشتیم قرار است این فیلم از مهرماه اکران شود.


وی درباره اکران "شاخ کرگدن" در ایران افزود: فیلم های زیادی قرارداد اکران خود را ثبت نموده اند و چون من هنوز فیلم را آماده ندارم به اکران ایران فکر نمی کنم. پس از اینکه فیلم آماده شد و اکران اتریش را پشت سر گذاشتم باید ببینم قرارداد گروه ها به چه صورت است تا فیلم را برای اکران آماده کنم.

محسنی نسب ادامه داد: برای من مهم است که فیلم در چه زمانی قرار بگیرد. به عنوان مثال اگر بخواهم فیلم را زمستان اکران کنم قطعاً این کار را نخواهم کرد. برای اکران "شاخ گوزن" به دنبال سر گروه هستم و این هم برای من جزوی از همین شرایط است زیرا به نظرم فیلم خوبی شده و باید در سر گروه قرار بگیرد.

وی در مورد ارسال فیلم به جشنواره فیلم فجر ادامه داد: فیلم من فیلم جشنواره ای نیست. این فیلم جزو جریان اصلی سینمای ایران است، مخاطب عام دارد و قطعاً برای مخاطب عام جذاب است. من با پول خودم فیلم می سازم و برایم مهم است که فیلمم در فروش هم وضع خوبی داشته باشد و به اصطلاح سرمایه ام بازگشت داشته باشد.

محسنی نسب تصریح کرد: جشنواره مخصوص فیلم هایی است که برای جشنواره ساخته می شوند و با جریان اصلی سینمای ایران تفاوت دارند. به ندرت اتفاق می افتد که فیلمی هم در جشنواره و هم در فروش به موفقیت دست پیدا کند. جریان سینمای جشنواره ای با بدنه سینما مغایرت دارد.

وی ادامه داد: در ایران به محض اکران یک فیلم در جشنواره می گویند فلان فیلم هنری است و تا می گویند هنری است مردم می گویند آن را نبینیم. آخر وقتی نتوانیم مردم را به سینما بیاوریم این چه هنری است؟

محسنی نسب در مورد حضور محمدرضا گلزار برای حضور در فیلم "خضرا" تصریح کرد: متاسفانه نتوانستیم محمدرضا گلزار را در این پروژه داشته باشیم. با توجه به اینکه گلزار در دو پروژه دیگر حضور دارد، زمانش به پروژه من نمی خورد و به همین دلیل بازیگر دیگری را برای این نقش انتخاب کرده ام که در حال مذاکره است. البته این بازیگر هم جزو سوپر استارهای بزرگ سینمای ایران است، فرض کنید بازیگر بزرگی در حد "رضا عطاران".

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.