دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸

غلبه ترس بر سینمای هالیوود +تصاویر

میزان: جدول فروش هفتگی سینمای امریکا با صدرنشینی فیلم ترسناک "نفس نکش" و اضافه شدن فیلم "مکانیک" به این لیست منتشر شد.

جدول فروش هفتگی سینمای امریکا با صدرنشینی فیلم ترسناک "نفس نکش" و اضافه شدن فیلم "مکانیک به این لیست منتشر شد.


"نفس نکش" در ماه جاری اولین فیلم در ژانر وحشت است که در ماه گذشته توانسته خود را به صدرنشینان هالیوود برساند.این فیلم هفته اول اکران خود در آمریکای شمالی را گذارنده و توانسته در این هفته با 26 میلیون دلار در صدر این جدول بایستد.
 
غلبه ترس بر سینمای هالیوود

در خلاصه داستان این فیلم آمده که گروهی از دوستان به خانه مرد نابینایی می روند ولی نمی توانند به راحتی آنجا را ترک کنند.

این فیلم را "فدا آلوارز" کارگردانی کرده است. وی در کارنامه خود فیلم های ترسناک بسیاری همچون "مرگ شیطان" و "گرفتن شیطان" را دارد.

"استفان لانگ"، "جین لِوی" و "دیلن مینِته" بازیگرانی هستند که در فیلم "نفس نکش" به ایفای نقش می پردازند. این فیلم شروع کننده فیلم های ژانر وحشت است که با شروع پاییز به سینمای هالیوود سفر می کنند.

"جوخه انتحار" بالاخره و بعد از 3 هفته صدرنشینی این هفته با فروش 12.1 میلیون دلار جایگاه اول را به "نفس نکش" داده و خود به رتبه دو رسیده است. 

این محصول مارول با بازی بازیگرانی همچون ویل اسمیت و ژرارد لتو توانسته اقبال بسیاری میان تماشاگران داشته باشد.

"کوبو و دو تار" با اینکه این هفته با افت 5 میلیون دلاری به فروش 12میلیون دلاری رسیده اما با این وجود با توجه به افت کلی فروش در هالیوود جایگاه خود را به رتبه سوم ارتقا داده است.
 
سینمای هالیوود

این انیمیشن داستان یک جنگجوی سامورایی و نوازنده است که با دو تن از دوستان خود مشکلات فراوانی را پشت سر می گذارد. "تراویس نایت" این انیمیشن را کارگردانی کرده و بازیگران مطرحی همچون "چارلیز ترون"، جووان اتکینزون" و "متیو مک کانووی" در آن به ایفای نقش می پردازند.

"پارتی سوسیس ها" این هفته افت بیشتری داشته و جایگاه دوم خود را با رتبه چهارم عوض کرده است. این انیمیشن جذاب نصف فروش هفته گذشته را داشته و به فروش 7.7 میلیون دلار دست یافته است.

نسخه تازه فیلم "مکانیک" با نام "قیامت" این هفته به اکران سینمای هالیوود اضافه شد اما نتوانست توقع سازندگان برای افتتاحیه را بر آورده کند. 

مکانیک با بازی جیسون استاتام و جسیکا آلبا ادامه ای برای نسخه گذشته و با همان فضای اکشن و هیجان آور است. این فیلم در اولین هفته فروش خود 7.5 کسب کرده است. 
 
سینمای هالیوود

"مکانیک" داستان افسر سابق امریکایی است که مبارزه و کشتار را کنار گذاشه است اما بعد از دزدیده شدن همسرش مجبور می شود به کشور های مختلف سفر کرده و کار خود را از سر گیرد.

فیلم های "اژدهای پیت" با 7.3 میلیون دلار، "سگ های جنگی" با 7.3 میلیون دلار، "مادران بد" با 5.8 میلیون دلار، " جیسون بورن" با 5.2 میلیون دلار و "بن هور" با فروشی معادل 4.5 دلار در رتبه های ششم تا دهم جدول فروش سینمای هالیوود قرار گرفته اند.
 
سینمای هالیوود


نکته جالب این هفته از جدول فروش سینمای هالیوود سقوط به یکباره دو فیلم "سگ های جنگی" و "بن هور" است که به احتمال زیاد با این افت هفته آینده در جمع ده فیلم برتر نیستند. "راز حیوانات خانگی" هم پس از شش هفته ده صدر نشین را رها کرده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.