سه‌شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲

شریفی‌نیا بازیگر «حتی یک کلمه هم نگفت» شد

محمدرضا شریفی نیا در پشت صحنه فیلم سینمایی« رسوایی۲»

مهر: علی ژکان از کلید خوردن «حتی یک کلمه هم نگفت» از اواخر مهر ماه و حضور محمدرضا شریفی نیا به عنوان بازیگر در این اثر سینمایی گفت.

علی ژکان کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «حتی یک کلمه هم نگفت» گفت: در حال حاضر مشغول جذب سرمایه برای آن هستیم البته یک بخشی از سرمایه آن فراهم شده و اگر شرایط به همین منوال پیش برود در اواخر مهرماه این فیلم را کلید می زنیم.

وی افزود: ابتدا قرار بود «حتی یک کلمه نگفت» را در ایران و ترکیه فیلمبرداری کنیم اما با توجه به اوضاع ناآرام ترکیه به احتمال زیاد کشور دیگری را جایگزین آن می کنیم. ما تا یک ماه دیگر صبر می کنیم اگر شرایط ترکیه آرام تر شود در همان جا به فیلمبرداری می پردازیم در غیر این صورت به آذربایجان، گرجستان و یا ارمنستان می رویم. با توجه به اینکه در قسمتی از فیلم شخصیت اصلی به خارج از کشور می رود لازم است که بخش هایی از آن را در خارج از کشور فیلمبرداری کنیم.

ژکان با اشاره به اینکه فیلمبرداری این اثر در ۴۰ جلسه انجام می شود، بیان کرد: تدوین را به صورت همزمان انجام خواهیم داد تا بتوانیم «حتی یک کلمه هم نگفت» را به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برسانیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ابتدا قرار بود محمدرضا شریفی نیا بخشی از سرمایه گذاری این فیلم را به عهده بگیرد اما حالا تنها به عنوان بازیگر در این فیلم حضور دارد. با برخی دیگر از بازیگران هم  برای حضور در «حتی یک کلمه هم نگفت» صحبت کرده ایم اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده ایم.

این فیلم با مضمون اجتماعی درباره یک زوج است که دچار اتفاقاتی می شوند... .

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.