سه‌شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹

عبدالله اسکندری خبر داد؛

فیلمبرداری «بدون تاریخ، بدون امضا» به کهریزک رسید/ «نوید محمدزاده» در نقش یک کارگر جنوب شهری

بدون تاریخ، بدون امضا

سینماپرس: عبدالله اسکندری گفت: فیلمبرداری فیلم سینمایی «بدون تاریخ، بدون امضاء» به تازگی آغاز شده است و این روزها کار در خیابان‌های اطراف کهریزک ادامه دارد.

به گزارش سینماپرس، عبدالله اسکندری چهره پرداز پیشکسوت سینمای ایران در ارتباط با جدیدترین فعالیتش در سینما گفت: در حال حاضر که مشغول فیلم سینمایی «بدون تاریخ بدون انقضاء» به کارگردانی وحید جلیلوند هستیم. این فیلم سینمایی به چهره پردازی‌هایی نیاز دارد که بسیار طبیعی و واقعی باشد. در واقع وحید جلیلوند اینطور دوست دارد که همه چیز به واقعیت و «رئال» نزدیک باشد.

وی در ادامه افزود: شخصیت های این فیلم چهره‌پردازی‌های خاصی ندارند که آنها را خاص کند. این گروه فیلمبرداری خود را در حدود 5 الی 6 روز است که در حال فیلمبرداری هستند و این روزها به خیابان‌های کهریزک رفته‌اند.

چهره پرداز فیلم سینمایی «دلشدگان» در ارتباط با این نکته که ممکن است برخی گمان کنند که چهره پردازی رئال (واقعی» یعنی اینکه کار سختی بر روی چهره بازیگران انجام نمیشود گفت: این تصور غلط است. گاهی پیش می‌آید که شما کار تاریخی انجام می‌دهید و قرار است چهره بازیگر را به یک اسطوره تبدیل کنید در نتیجه شاهد تغییرات زیادی خواهیم بود. در آنجا گریم مشخص می‌شود بدین معنی که تغییرات کاملا دیده و احساس می‌شود.

او در ادامه اظهار کرد: مثلا در فیلم سینمایی «بدون تاریخ، بدون انقضاء» چهره امیر آقایی را شبیه به یک دکتر باید شود و نوید محمدزاده نیز باید چهره‌اش نزدیک به یک کارگر جنوب شهری شود.

منبع: فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.