دوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲

به کارگردانی پوران درخشنده

«زیر سقف دودی» با مریلا زارعی هفته آینده کلید خواهد خورد

پوران درخشنده کارگردان در نمایی از پشت صحنه فیلم سینمایی «هیس دختران فریاد نمی زنند»

سینماپرس: فیلمبرداری تازه‌ترین اثر سینمایی پوران درخشنده از هفته آینده آغاز خواهد شد.

به گزارش سینماپرس؛ جلیل شعبانی؛ مدیر برنامه‌ریز و دستیار فیلمبرداری فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» پوران درخشنده، در ارتباط با تاریخ فیلمبرداری این فیلم به «صبا» اعلام داشت: در حال حاضر مراحل پایانی پیش‌تولید این اثر سینمایی را طی می‌کنیم و از هفته آینده فیلمبرداری این اثر کلید خواهد خورد.

این کارگردان زن سینمای ایران که قبل از این با فیلم سینمایی «هیس! دخترها فریاد می‌زنند» توانست توجه مخاطبان سینما را به خودش جلب کند این‌بار نیز سراغ موضوعی اجتماعی با محوریت «طلاق عاطفی» رفته است.

مریلا زارعی و فرهادی اصلانی که در فیلم سینمایی «دختر» به کارگردانی رضا میرکریمی در کنار یکدیگر به ایفای نقش پرداخته بودند بار دیگر در فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» پوران درخشنده مقابل یکدیگر به ایفای نقش خواهند پرداخت.

گفتنی است؛ پوران درخشنده فارغ‌التحصیل سینما با گرایش کارگردانی از مدرسه عالی تلویزیون و سینما و دارای لوح افتخار درجه‌یک هنری معادل دکترا از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران است. وی عضو انجمن‌های فیلمسازان زن آمریکا(WIF)، کارگردانان مستقل آمریکا (IFP)و مرکز بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان یونسکوCIFEJ) نیز هست. این فیلمساز سینمای کشور تاکنون جوایز متعددی را برای ساخت فیلم‌هایش که اغلب آن‌ها در ژانر سینمای اجتماعی ساخته شده‌اند از جشنواره‌های داخلی و خارجی دریافت کرده است. جالب توجه است این فیلمساز که در تمامی آثار سینمایی‌اش به مشکلات اجتماعی پرداخته، هیچ‌گاه دچار سیاه‌نمایی‌های مرسوم آثار اجتماعی نشده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.