سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲

سریال «آرام می گیریم» روح الله سهرابی از ۲۵ دی روی آنتن شبکه دو

سریال آرام می گیریم

سینماپرس: مجموعه تلویزیونی «آرام می گیریم» به کارگردانی روح اله سهرابی و تهیه کنندگی فرهاد گلی، از ۲۵ دی ماه در ۴۸ قسمت، به صورت روزپخش از شبکه دو سیما به نمایش درمی آید.

به گزارش سینماپرس، مجموعه تلویزیونی «آرام می گیریم» به کارگردانی روح اله سهرابی و تهیه کنندگی فرهاد گلی که تولید آن از اول اردیبهشت سال جاری در تهران کلید خورد از ۲۵ دی ماه و به صورت روزپخش از شبکه دو سیما به نمایش درمی آید.

تولید این سریال که پیش از این اعلام شده بود برای پخش در ۴۲ قسمت ۴۵ دقیقه ای آماده می شود، با بهره مندی از بازیگران مطرح و چهره های سرشناس سینما و تلویزیون به ٤٨ قسمت افزایش یافت که بدین ترتیب بینندگان شبکه دو سیما شاهد یکی از پربازیگرترین سریال های چند سال اخیر تلویزیون خواهند بود.

این سریال که آخرین سریال شبکه دو سیما در سال ۱۳۹۵ خواهد بود و پخش آن تا پایان سال به طول خواهد انجامید، هر شب به جز جمعه شب ها نمایش داده می شود.

گروه تولید «آرام می گیریم» این روزها پس از پایان ضبط سکانس های مربوط به آشا محرابی مشغول ضبط سکانس های مربوط به مجید صالحی در بیمارستانی در منطقه تهرانسر هستند که بلافاصله پس از آن، سکانس های باقیمانده شخصیت عباس با بازی آتیلاپسیانی را خواهند گرفت.

سریال «آرام می گیریم» برخوردار از قصه ای اجتماعی است که در خلال آن ریشه های اصلی از هم گسیختگی خانواده ها و به تبع آن جامعه مورد کالبدشکافی قرار می گیرد و در روند داستان اتفاقات تلخ و شیرین بسیاری رخ می دهد که سرانجام با ورود یک قوه عاقله و تاثیرگذار به متن اتفاقات، اوضاع به گونه ای دیگر رقم می خورد.

مونتاژ و مراحل فنی پایانی، همزمان با ضبط در حال انجام است.

«آرام می گیریم» را فریدون فرهودی و فروغ فروهیده، بر اساس فیلمنامه «آرام می‌گیریم» نوشته روح اله سهرابی و سید مرتضی مصطفوی به نگارش درآورده اند.

«آرام می گیریم» محصول مشترک انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و گروه فیلم و سریال شبکه دو سیماست.

هوشنگ توکلی، ثریا قاسمی، آتیلا پسیانی، مجید صالحی، لعیا زنگنه، آشامحرابی، کامران تفتی، علی اوسیوند، کاظم بلوچی، نسرین مقانلو، لیلا اوتادی، مهدی سلوکی، حسن جوهرچی، میرطاهر مظلومی، شهرزاد کمال زاده، نگار عابدی، محمد فیلی، مونا فرجاد، حمید هدایتی، نسرین نکیسا، محمود مقامی، ارسلان قاسمی، مهدی ماهانی، بهزاد رحیم خانی، مجید اکبری، محدثه قبادی، شهربانو موسوی، سعیده رودبارکی، حسین اکبری، مهسا هاشمی، سیامک اشعریون، غزاله اکرمی، رضا رضایی و شیما نیک پور از جمله نقش آفرینان این سریال هستند.

دیگر عوامل این سریال عبارتند از: مشاور کارگردان و بازیگردان: محمدرضا فاضلی، مدیر تصویربرداری: حمید احمدی، مدیر تولید: ایرج طایفه غلامی، طراح صحنه و لباس: رضا درگزی، طراح گریم: زهره سیه پوش، مدیر صدابرداری: امیر عاشق حسینی، آهنگساز: محمد محمدعلی، تدوین: موحد شادرو ـ نوید توحیدی، دستیار اول کارگردان: مهدی سهرابی، دستیار دوم کارگردان: علی غیاثوند - علی بی آبی، مدیر تدارکات: امیرهوشنگ حسینی – مجید رنجبر، دستیار لباس: مهسا شکیب، مجری گریم: محمد سیه پوش، مینو قبادی، دستیار برنامه ریز: غزاله اکرمی، مدیر روابط عمومی: رسول شادمانی، مجری طرح: افق رسانه پاسارگاد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.