سه‌شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶

«نفس‌شیرین» سریال دهه‌فجر شبکه سه شد +عکس

میزان: بابائیان با اشاره به اینکه سریال جدیدش با عنوان «نفس شیرین» دهه فجر روی آنتن شبکه سه سیما می رود، گفت: فیلم «چهار اصفهانی در بغداد» از چهارشنبه پخش می شود.

داریوش بابائیان مدیر پروژه سریال تلویزیونی " نفس شیرین" گفت: هم اکنون مشغول تدوین سریال " نفس شیرین" هستیم و تا این لحظه، 80 درصد از تدوین این اثر تلویزیونی به پایان رسیده است.

 «نفس‌شیرین» سریال دهه‌فجر شبکه سه شد +عکس
وی ادامه داد: تمامی مراحل تدوین این سریال در 10 روز آینده به پایان می رسد.
مدیر پروژه سریال تلویزیونی " نفس شیرین" تصریح کرد: شبکه سه سیما، پخش سریال " نفس شیرین" را با توجه به برنامه ریزی های خود آماده می کند اما فکر می کنم این اثر در دهه فجر روی آنتن برود.
 «نفس‌شیرین» سریال دهه‌فجر شبکه سه شد +عکس
وی همچنین اظهار کرد: به امید خدا قرار است سریال " نفس شیرین" پس از سریال "لیسانسه ها" به صورت هر شب میهمان مخاطبان تلویزیون شود.
بابائیان درادامه صحبت های خود توضیح داد: با وجود اینکه پیش تر، ماه محرم به عنوان زمان پخش سریال " نفس شیرین" اعلام شده بود اما محتوای سریال اجتماعی و خانوادگی است و از این جهت موضوع اثر مناسبتی نیست که پخش شدن آن در روزهای دیگر تناسبی نداشته باشد.
 «نفس‌شیرین» سریال دهه‌فجر شبکه سه شد +عکس
وی همچنین یادآور شد: از چهارشنبه این هفته فیلم "چهار اصفهانی در بغداد" را پخش می کنیم که اثری طنز است و سید محمد رضا ممتاز کارگردانی آن را بر عهده داشته است.

 
بابائیان ادامه داد: اکبر عبدی ، نسرین مقانلو، جعفر دهقان، ارژنگ امیر فضلی و قاسم زارع در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.
این تهیه کننده همچنین خاطرنشان کرد: اکبر عبدی پس از اینکه مدت ها در اثری حضور پیدا نکرده، در مدت 90 دقیقه فیلم "چهار اصفهانی در بغداد" حضور دارد و نقش اصلی را ایفا می کند.
 
گفتنی است، در سریال "نفس شیرین" هنرمندانی همچون علیرضا جلالی تبار، شهین تسلیمی، مهدی امینی خواه و فخرالدین صدیق شریف به ایفای نقش پرداخته اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.