یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۵

شهره قمر: "کریستال" و "شرقی" را آماده اکران دارم

شهره قمر

شهره قمر گفت: فیلم های سینمایی "کریستال" و "شرقی" را آماده اکران دارم.

شهره قمر بازیگر سینما در گفتگو با خبرگزاری سینمای ایران گفت:  فیلم های سینمایی "کریستال" به کارگردانی محسن محسنی نسب و "شرقی" به کارگردانی عبدالرضا منجزی را آماده اکران دارم که بزودی به نمایش عمومی درخواهند آمد.

او اضافه کرد: در "کریستال" با نام قبلی "آنسوی پرچین" که یک کار اجتماعی است در نقش یک زن رنج کشیده ایفای نقش کرده ام. شوهر این زن او را ترک کرده و با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کند. یکی از دلایل پذیرفتنم برای ایفای این نقش متفاوت بودن آن بود و به نظرم جای کار بسیار داشت.

قمر همچنین به فیلم دیگر خود نیز اشاره کرد و افزود: در فیلم سینمایی "شرقی" نیز همانند فیلم دیگرم نقش اصلی زن داستان را ایفا کرده ام. فیلم داستان یک دختر دانشجوی مذهبی را روایت می کند که تلفیقی از نسل قدیم و جدید است و یک درام اجتماعی به حساب می آید.

بازیگر فیلم سینمایی "انعکاس" درباره فعالیت های آینده خود نیز گفت: چندی پیش صحبت هایی مبنی بر حضور در یک کار سینمایی انجام دادم که بعد از مدتی متوجه شدم که آن فیلم نه پروانه ساختی دارد و قرار است از طریق موسسه رسانه های تصویری عرضه شود که بلافاصله حضور خود را در آن پروژه تکذیب کردم. در حال حاضر نیز مشغول بررسی دو پیشنهاد سینمایی هستم که بزودی حضورم در آن کار مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/ا.د/ش

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.