یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۹

روزهای پایانی تدوین

"راز موفقیت" آماده می شود

 فیلم راز موفقیت

فیلم سینمایی "راز موفقیت" به نویسندگی و کارگردانی عباس مرادیان در آخرین مراحل فنی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران، فیلم سینمایی "راز موفقیت" که چندی پیش در مرحله فیلمبرداری قرار داشت در آخرین مراحل فنی قرار دارد و طبق برنامه ریزی ها انجام شده طی یک ماه آینده به طور کامل آماده نمایش خواهد شد.

شاهین یارمحمدی مونتاژ را بزودی به پایان می رساند و رضا خسروی نیز ساخت موسیقی را به تازگی آغاز کرده است.

هنوز صداگذار پروژه مشخص نشده و گروه تمام تلاش خود را انجام می دهند تا فیلم برای نمایش در جشنواره فیلم کودک آماده شود.

از بازیگران اصلی "راز موفقیت" می توان به حمید لولایی، رضا ناجی، فلور نظری، رامین ناصرنصیر، کیانوش گرامی، احمدرضا اسعدی، غزاله جزایری، خشایار راد، ابوالفضل همراه، علیرضا مظفری، سالار سعیدی، علی افشار، نیما جعفری، مجید شهریاری، آیدین ختایی و نیما نکیسا (دروازه بان ملی پوش سابق کشور) اشاره کرد.

فیلم جدید مرادیان داستان زندگی بهروز نوجوانی را روایت می کند که برای به دست آوردن خواسته های خود مجبور است در تیم فوتبال مدرسه حضور یابد، اما این در حالی است که او از فوتبال چیزی نمی داند. تلاش بهروز برای ورود به تیم فوتبال و به دست آوردن جایزه اول مسابقات باعث اتفاقی کمیک می شود که... .

حسین صابری تهیه این فیلم را بعد از فوت مرحوم محمدباقر آشتیانی برعهده گرفته و سایر عوامل اصلی آن نیز عبارتند از: مجری طرح: سعید هاشمی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، مدیر تولید: امیر ابراهیمی، طراح گریم: بابک شعاعی، طراح صحنه و لباس: مجید علی اسلام، مدیر صدابرداری: هادی افشار، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: فروزان جلالی، منشی صحنه: فاطمه فاضلی، مدیر تدارکات: رحیم بیابانی و عکاس: علی حمیدنژاد.

انتهای پیام/ا.د/ش

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.