سه‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸

بیانیه خانواده های شهداء در تحسین سریال «آرام می گیریم»

سریال آرام می گیریم

سینماپرس: در پی استقبال مخاطبین از سریال تلویزیونی «آرام می گیریم»، جمعی از خانواده های شهداء و رزمندگان مدافع حرم در تحسین این مجموعه تلویزیونی خطاب به رئیس سازمان صدا و سیما و سازمان بسیج بیانیه ای تنظیم و ارسال کردند.

به گزارش سینماپرس، در پی استقبال مخاطبین از سریال تلویزیونی «آرام می‌گیریم» به کارگردانی روح الله سهرابی و تهیه کنندگی فرهاد گلی که این روزها از شبکه دو سیما پخش می شود، جمعی از خانواده های شهداء و رزمندگان مدافع حرم در تحسین این مجموعه تلویزیونی، ضمن تقدیر و تشکر از عوامل تولید، خطاب به رئیسا سازمان های صداوسیما و بسیج مستضعفین بیانیه ای تنظیم و ارسال کردند.

در متن این بیانیه آمده است؛

محضر رئیس محترم سازمان صدا و سیما جناب دکتر عبدالعلی علی عسگری و سازمان بسیج مستضعفین، سردار غلامحسین غیب پرور

با عرض سلام و احترام

همانطور که مستحضرید سریال تلویزیونی «آرام می گیریم» هر شب از شبکه دو سیما پخش می شود که مورد استقبال مخاطبین و هموطنان عزیز قرار گرفته است. این سریال که از ملودرامی اجتماعی برخوردار است، لحظاتی از رشادت و شهادت فرزندان برومند میهن عزیزمان در مرزهای کشور و دفاع از حریم اهل بیت (ع) را به تصویر می کشد.

جای بسی خوشحالی است که کارگردان و عوامل این سریال بدون هیچ دغدغه ای از برچسب شعارزدگی، شعائر دینی و انقلابی را متعهدانه در زیباترین شکل ممکن و با تمام وجود به تصویر می کشند. ارزش این بدان معناست که در این دوره، استفاده از نام یا تصاویر شهداء که دارای اهمیت والایی است، شعار تلقی شده و عوامل آن به بهانه‌های مختلف مورد هجمه و سرزنش قرار می گیرند، ولیکن عوامل این مجموعه تلویزیونی بدون نگرانی از هجمه جریانهای نامحرم، لحظهها و تصاویر ارزشی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و خانواده معظم شهداء مدافع حرم را به نمایش میگذارند.

بدینوسیله این بیانیه که جهت حمایت از این مجموعه فاخر تلویزیونی و تقدیر و تشکر از زحمات عوامل سریال به ویژه کارگردان و تهیه کننده، به امضاء جمعی از خانواده های شهداء مدافع حرم و رزمندگان مدافع حرم رسیده است به حضورتان ارسال می گردد.

گفتنی است در جمع امضاکنندگان این بیانیه نام خانواده های شهداء حرم

نیکزاد ، رضوانی ، رحیمی، عزیزی ، ملکی ، اسدالهی ، یارمحمدی ، حسینی ، مهدی پور ، مختاربند ، بهاری ، کسایی و ... به چشم می خورند.

نظرات

  • ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۳۸
    3 0
    درباه سريال آرام ميگيرم به كارگرداني روح الله سهرابي وتهيه كنندگي فرهاد گلي ،مواردي قابل ذكر است كه اين حركت از شگردهاي تهيه كننده وكارگردان محترم ميباشد كه خودشان با همراه كردن تعئادي از افراد محترم نامه اي به اين طرف وآن طرف بزنند تا ضعف ساختاري كار را جبران كنند وكار خودشان را بزرگ نشان دهند واين اتفاق براي فيلم خاكستر وبرف كه تهيه كنند وكارگردان همين افراد بودند چنين كاري را براي خودشان انجام داده بودند ونامه تشكر خانواده شهدا از خاكستر وبرف را در رسانه ها انعكاس داده بودند وسوال من اين است آيا خاكستر وبرف قوي تر از فيلم بوسيدن روي ماه بود كه خانواده شهدا براي اين فكر تقدير وتشكر از كارگردان نكردند ؟ به هر حال هركس سريال را ديده باشده سريال درباره خانواده شهيد نيست بلكه مشكلات چند خانواده بصورت موازي دارد مطرح ميشود وهركدام به نوعي درگير است واين سريال براي اينكه از بودجه بسيج وسينماي دفاع مقدس ساخته شده،چندجا بصورت برچسب از المان هاي دفاع مقدس استفاده شده در صورتي كه اين سريال نه ساختار قوي ونه قصه وداستان وهمچنين بازي هاي بسيار معمولي بازيگران وديالوگ هاي كليشه اي وموقعيت هاي داستاني بسيار ابتدايي ميباشد لذا خواهشمنداست تهيه كننده وكارگردان محترم با عنوان نام شهداي مدافع حرم وبازي با نام دفاع مقدس سعي در مطرح كردن خود وژوشاندن ضعف هاي خود نكنند،شما جهت صحت وسقم از بنياد شهيد وخانواده شهدا نظر سنجي كنيد واز نظر ساختاري هم از كارشناسان سوال شود

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.