شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۹

آخرین آمار فروش فیلم‌های اکران نوروز ۹۶

«گشت۲» از مرز ۲ میلیارد عبور کرد/ «ماجرای نیمروز» در آستانه میلیاردی شدن

اکران نوروزی 96-آباجان-ماجرای نیمروز-یک روز بخصوص-گشت2-خوب بد جلف-سه بیگانه

سینماپرس: «ماجرای نیمروز» ظرف ۹ روز نمایش در تهران ۵۱۰ میلیون تومان و در شهرستان به فروش ۱۹۰ میلیون تومان دست یافت و در کل به فروش ۷۰۰ میلیون تومان رسید.

به گزارش سینماپرس، فروش فیلم «سه بیگانه» به به مرز ۶۰۰ میلیون تومان رسیده است. 

فیلم سینمایی «گشت ۲» درتهران۳۰ سالن در اختیار دارد و به فروش ۱ میلیارد و ۴۱۵ میلیون تومان دست یافت و در شهرستان به فروش ۷۰۵ میلیون تومان نائل شد. این درحالی است که تعدادی از شهرستان ها تازه فیلم را به نمایش گذاشتند و در کل به فروش ۲ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان دست یافته است.

فیلم « خوب بد جلف» در تهران به فروش ۴ میلیارد و ۵۴۵ میلیون تومان رسید و در شهرستان به فروش ۲ میلیارد و ۵۹۵ میلیون تومان دست یافت . در کل فروش فیلم به ۷ میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان دست یافت. 

فیلم «ماجرای نیمروز» شب گذشته در ۱۴ سالن تهران و شهرستان به فروش فوق العاده رسید. این فیلم ظرف ۹ روز نمایش در تهران ۵۱۰ میلیون تومان و در شهرستان به فروش ۱۹۰ میلیون تومان دست یافت. و در کل به فروش ۷۰۰ میلیون تومان رسید. این فیلم در تهران ۲۵ سالن در اختیار دارد و در شهرستان نیز ۲۶ سالن به این فیلم اختصاص یافته است. 

براساس فروش مکانیزه «آباجان» به فروش ۱۱۶ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان رسید و فیلم «یک روز بخصوص» به ۹۹ میلیون و ۶۷۰هزار تومان دست یافت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.