شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۱

بهروز افخمی بعد جدایی از «هفت»:

دیگر حرف جدیدی برای گفتن ندارم/ به آنچه می‌خواستم در «هفت» رسیدم

بهروز افخمی-برنامه هفت

سینماپرس: بهروز افخمی مجری برنامه سینمایی «هفت» علت جدایی‌اش از این برنامه را شرح داد.

بهروز افخمی مجری برنامه سینمایی «هفت»  درخصوص علت جدایی‌اش از این برنامه گفت: پس از دو سال قرارداد همکاری ما با سازمان صداوسیما به اتمام رسید.

وی ادامه داد: لذا در سال جدید برای توافق مجدد جلسه‌ای با مدیران تلویزیون داشتیم که همه چیز با خوبی و خوشی همراه بود. من در آن جلسه به مدیران اعلام کردم که می‌خواهم به‌سراغ ساخت فیلم سینمایی‌ام بروم، چرا که فکر می‌کنم دیگر همه گفتنی‌ها را گفته‌ام و به آنچه در «هفت» می‌خواستم رسیده‌ام.

افخمی بیان کرد: مدیران تلویزیون نیز به‌دنبال ایجاد تغییراتی در ساختار برنامه بودند و خواسته‌هایی داشتند. در نهایت به این توافق رسیدیم که بعد از انتخابات ریاست جمهوری، گروه دیگری برنامه «هفت» را اجرا کنند. ولی من ان‌شاءالله هر زمان لازم بود و تیم جدید خواست در «هفت» حضور پیدا خواهم کرد.

افخمی افزود: من به مدیران سازمان نیز اعلام کردم دیگر حرف جدیدی برای گفتن ندارم و فکر می‌کنم هرآنچه را لازم بوده، گفته‌ام و انجام داده‌ام و نتیجه لازم را نیز در «هفت» گرفته‌ام. امیدوارم تیم جدید با انرژی جدید بیاید و بتواند حرف‌های جدیدتری بزند.

مجری سری سوم «هفت» در نهایت بیان کرد: در این مدتی که به‌عنوان مجری «هفت» در شبکه سه همکاری داشتم، هم تجربیات خوبی کسب کردم و هم روزهای خوبی بود، همچنان هم اگر «هفت» لازم بداند، به‌عنوان میهمان در آن شرکت خواهم کرد.

* هفت

نظرات

  • رضا ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۳:۲۱
    0 0
    هفت افخمی خوب نبود کارنامه و اعتبار او را زیر سوال برد برنامه خوبی هم نبود هر هفته اغتشاش ذهنی گردانندگان بیش از پیش آشکار می شد هیچکدام مناسب نبودند و خوب شد که تمام شد. به نفع خودشان بود. تلویزیون باید متحول شود و دست از سماجت های بی حاصل بردارد و کار را بدهد دست کاردان
  • حمید ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۴:۵۳
    0 0
    جیرانی نماد جریان روشنفکری و فیلم فارسی بود که متولیان ارزشی تلویزیون گمان میبردند با او میتوانند به سینمای مطلوب انقلاب نزدیک شوند اما بخاطر انتخاب غلط مجری و تهیه کننده برنامه جیرانی مفتضحانه تعطیل شد تا آنجا که جیرانی به عنوان اپوزسیون نظام کناررفت. گبرلو جریان اصولگرای ارزشی بود و تا پایان برنامه اش هم بر همین مدار حرکت کرد به همین دلیل هیچ وقت جریان روشنفکرای و فیلمفارسی راضی نشدند در رسانه های خود به تمجید از او بپردازند . گبرلو چون حلقه دیدگاه ارزشی خود را بازتر کرد تا آنجا که کیمیایی و بنی اعتماد هم در این حلقه قرار گرفتند چنانکه نادر طالب زاده هم اینچنین کرد اما جریان ارزشمدار نسل جدید این حرکت گبرلو را برنتابید و به هر طریق شده او را شبانه برکنار کرد و هفت به افخمی که تازگی ها نماینده جریان ارزشمداران نسل جدید محسوب می شد سپرده شد . این جریان تلاش کرد یک طرفه با حمله به سینمای ایران موجی را ایجاد کند تا به سینمای انقلاب نزدیک شود اما بخاطر اشتباه در تحلیل اش نسبت به سینما و انتخاب دو نماینده ای که هیچ شباهتی با آرمانها و اعتقاداتشان در رفتار و کلام نداشتند با شکست مواجه شد چنانچه تلویزیون مجبور شد برنامه را تعطیل کند

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.