چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰

«بیست و یک روز بعد» در انتظار پروانه نمایش/ اکران در نیمه مهرماه

بیست و یک روز

سینماپرس: فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» ساخته محمدرضا خردمندان نیمه مهرماه اکران می‌شود.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» ساخته سیدمحمدرضا خردمندان به تهیه کنندگی محمدرضا شفاه در انتظار دریافت پروانه نمایش است. این فیلم که یکی از فیلم‌های مورد توجه مخاطبان در جشنواره فیلم فجر بود توسط بهمن سبز (حوزه هنری) پخش خواهد شد. تصمیم اولیه پخش کنندگا، ن اکران فیلم بعد از بعد از دهه اول محرم و  نیمه مهرماه 96 صورت می‌گیرد. 

در این فیلم ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین صدیق، مهدی قربانی، جلال فاطمی، سینا رازانی، رضا استادی و حسین شریفی به ایفای نقش می پردازند.

«بیست و یک روز بعد» تازه ترین محصول حوزه هنری، ملودرامی اجتماعی محسوب می شود که تمام فیلمبرداری آن در حاشیه تهران و کرج انجام شده است. فیلمنامه این اثر توسط سیدمحمدرضا خردمندان و احسان ثقفی به نگارش درآمده و قصه زندگی نوجوانی به نام مرتضی است که در راه تحقق رویای ناکام پدرش، با چالش بسیاری روبه رو می شود.

در خلاصه داستان «بیست و یک روز بعد» آمده است: همیشه همینجوریه! آخرین بار هوا ابر شد. باد گرفت. درختا داشتن از جا کنده می شدن. اونقدر بارون شدید شد که سیل شهرو گرفته بود. پرنده ها دور و بر لونه هاشون جیغ می کشیدن. یکی از بچه ها قسم می خورد خودش دیده خورشید یکی دوبار نورش کم و زیاد شده ... .

* فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.