یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲

بازیگر سریال پس از باران در شکوه یک زندگی +تصاویر

میزان: ساقی زینتی این روزها مشغول بازی در آثار مختلفی است و قرار است درجشنواره فیلم فجر امسال حضور پیدا کند.

ساقی زینتی بازیگر عرصه تلویزیون و سینما گفت: به تازگی بازی در سریال تلویزیونی "شکوه یک زندگی" را به پایان رسانده‌ام که مدت سه ماه سر این سریال حضور داشتم و شنیده بودم که قرار است ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش شود.


وی ادامه داد: امسال همچنین چند پیشنهاد بازی برای فیلم سینمایی هم داشتم که کم‌کم این‌ آثار باید پخش شوند. 
 ساقی زینتی

بازیگر سریال تلویزیونی "کوچه اقاقیا" تصریح کرد: وضعیت پخش آثار نمایشی به گونه‌ای است که ممکن است در مدت یک سال هیچ کاری از یک بازیگر پخش نشود، اما در یک سال دیگر همه کارهایی که آن بازیگر در آن‌ها حضور داشته، پخش شود.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: سریال " شکوه یک زندگی" در غریب محله بهشهر تصویربرداری شد و کار بسیار خوبی بود.

زینتی توضیح داد: "شکوه یک زندگی" نخستین سریال رضا بهشتی بود و در این اثر من برای نخستین مرتبه با این کارگردان همکاری داشتم و بازیگرانی از جمله عبدالرضا اکبری و بیتا سحرخیز نیز در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند.
ساقی زینتی

وی یادآور شد: محلی که در آنجا تصویربرداری داشتیم به گونه‌ای بود که در زمستان در ارتفاعات تصویربرداری داشتیم و تجربه سخت و شیرینی بود چرا که مناطق کوهستانی بسیار زیبایی درآنجا وجود داشت که انسان از تماشای آن‌ها سیر نمی‌شد.

بازیگر سریال "شهرزاد" همچنین گفت: پس از اینکه کار من در این سریال تمام شد، گروه سازنده یک ماه دیگر در بهشهر و همچنین مدتی هم در شهر تهران تصویربرداری داشتند و فکر می‌کنم که حدود ۲ تا ۳ هفته است که کارشان به پایان رسیده است.

وی تصریح کرد: در فیلم سینمایی " ما همه باحالیم" به کارگردانی بهمن گودرزی به ایفای نقش پرداخته‌ام که کار من تمام شده است.

این بازیگر عرصه تلویزیون و سینما یادآور شد: تصویربرداری "ما همه باحالیم" در تهران و شمال انجام شد و تجربه‌ای خوب به شمار می‌رود. در این اثر با بازیگرانی همچون علی مسعودی، مهران غفوریان و مجید صالحی هم بازی بودم و نقش مادر مجید صالحی را بر عهده داشتم.

وی توضیح داد: یک پیشنهاد فیلم سینمایی بسیار خوب هم دارم که فیلمبرداری آن از ۴ خرداد آغاز می‌شود. در این فیلم با آقای چمنی گل همکاری دارم که فیلمنامه بسیار زیبایی دارد و قرار است این اثر در مناطق مانند قرچک ورامین جلوی دوربین برود.
 ساقی زینتی


زینتی یادآور شد: یک فیلم سینمایی دیگر هم در شهر شیراز دارم که آقای شرفی آن را کارگردانی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: خدا را شکر امسال را با فیلم‌های سینمایی آغاز کرده‌ام. هر دو فیلمی که ازآن‌ها نام بردم برای جشنواره فیلم فجر امسال ساخته می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.