سه‌شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷

شاهد احمدلو «کتک خور» را می‌سازد

شاهد احمدلو در پنجمین شب کانون كارگردانان

صبح نو: آخرین فیلمی که آقای شاهد احمدلو در سینما کارگردانی کرده به سال ۱۳۸۷ و ساخت فیلم «موش» باز می‌گردد. او بعد از وقفه‌ای ۹ ساله به تازگی دست به کار ساخت فیلم جدیدی با عنوان «کتک خور» شده که احتمالاً تابستان امسال وارد مرحله تولید می‌شود.

شاهد احمدلو با بیان این که فیلم نامه این فیلم بر اساس طرحی از خودش توسط آقای هومان فاضل به رشته تحریر در آمده است، گفت: «اکنون فیلمنامه در حال بازنویسی است و آخرین مراحل نگارش نسخه نهایی در حال انجام است. تا آخر تیر ماه نگارش فیلمنامه به پایان می‌رسد و از اوایل مردادماه برای دریافت پروانه ساخت اقدام خواهیم کرد.» به گفته او، تهیه‌کنندگی این فیلم را سعید سعدی بر عهده دارد.
احمدلو درباره داستان فیلم نیز این‌طور توضیح داد: «فیلمم در مورد یک کتک خور قدیمی است که شانس و اقبال به او رو می‌کند و خیلی زود به یک کتک زن تبدیل می‌شود.»
این کارگردان درباره زمان تولید این اثر سینمایی نیز گفت: «طبق برنامه ریزی‌های اولیه که با سعید سعدی داشتیم «کتک خور» بعد از گرفتن پروانه ساخت از وزارت ارشاد، وارد مرحله اصلی پیش تولید در مردادماه شده و اواسط شهریورماه فیلمبرداری آن شروع خواهد شد.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.