جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴

آخرین آمار فروش فیلم‌های در حال اکران

«رگ خواب» از ۴ میلیارد عبور کرد/ فیلم های جدید سینماها را خلوت کردند!

فیلم سینمایی «رگ خواب»

سینماپرس: فیلم‌های تازه اکران شده در سینماها آنطور که انتظار می‌رفت نتوانست نظر مخاطب را جلب کند و همچنان فیلم های کمدی با استقبال از سوی مردم روبرو می شوند.

به گزارفیلم «نهنگ عنبر سلکشن رویا» در تهران ۲ سالن کورش ومگامال را در اختیار دارد هم اینک با فروش ۲۱ میلیارد تومان مواجه شده است . 

فیلم سینمایی «رگ خواب» به فروش ۴ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان رسید. همچنین فیلم «سارا و آیدا» ظرف ۱۶ روز نمایش به فروش ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دست یافت . این فیلم ۵۲ سالن در اختیار دارد.

فروش فیلم «اکسیدان» هم اینک به رقم ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رسیده است. 
فیلم «بیست ویک روز بعد» با اقبال خوبی مواجه شد و هم اینک به فروش ۶۰۰ میلیون تومان رسید. این فیلم در تهران ۳۸۰میلیون تومان و شهرستان به فروش ۲۲۰ میلیون تومان رسید. این فیلم ظرف ۲۲ روز نمایش و با ۱۳ سالن سینما به این رقم فروش دست یافته است. 

فیلم سینمایی «فصل نرگس» به فروش ۸۲ میلیون تومان در تهران و ۲۰ میلیون تومان در شهرستان فروخت و کل فروش فیلم ۱۰۲ میلیون تومان است. 

بنابراین گزارش، بر اساس فروش مکانیزه فیلم «گذر موقت» به فروش ۱۲۹ میلیون و ۱۷۹ هزار تومان ، فیلم «پاتو کفش من نکن» به فروش ۷۶۴ میلیون و ۶۰۷ هزار تومان ، فیلم «زادبوم» به ۲۵۷ میلیون و ۴۱۹ هزار تومان و «ساعت ۵ عصر» به فروش ۷ میلیارد و ۳۶۹ میلیون و ۲۳۷ هزار تومان رسید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.