سه‌شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶

پاریس؛ محل برگزاری نشست خبری جشنواره چلچراغ!؟/ چرا تخصیص بودجه های فرهنگی ضابطه ندارد؟

جشنواره چلچراغ

سینماپرس: در حالیکه چندی پیش خبر تعویق برگزاری جشنواره ای با موضوع راهپیمایی عظیم اربعین در رسانه ها منتشر گردید امروز برخی خبرگزاری ها از برپایی نشست مطبوعاتی دومین جشنواره چهلچراغ با موضوع امام حسین (ع) در پاریس پایتخت فرانسه خبر دادند!؟

به گزارش خبرنگار سینماپرس هنوز چند روز از خبر تعطیلی جشنواره مسیر عشق با موضوع پیاده روی اربعین حسینی(ع) به دلیل مشکلات مالی نگذشته که خبر رسیده است بخش بین الملل دومین جشنواره چهلچراغ با محوریت امام حسین(ع) با برگزاری نشست رسانه ای مجتبی امینی دبیر این جشنواره برای نخستین بار در یک کشور اروپایی آغاز می شود!؟
اینکه چقدر برگزاری این نشست در پاریس اهمیت دارد موضوعیست که باید مفصل به آن ‌پرداخت اما اینکه چه هزینه ای برای عزیمت دبیر و دست اندرکاران این جشنواره به اروپا صورت گرفته و از چه محلی تامین شده، موضوع مهمتریست که باید حتما مورد بررسی قرار گیرد.
مجتبی امینی در حال حاضر مدیرعامل موسیه شهید آوینی بوده و علاوه بر چهلچراغ دبیری جشنواره فیلم کوتاه سما را نیز عهده دار است.

در اخبار آمده که در این نشست خبری مجتبی امینی؛ دبیر جشنواره با جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران فرانسوی دیدار خواهد کرد. این نشست اعلام آغاز به کار دبیرخانه بین الملل جشنواره بوده و در این جلسه فراخوان بخش بین الملل جشنواره نیز منتشر خواهد شد.

این همه در حالی است که شاید بخشی از هزینه برگزاری نشست خبری جشنواره چلچراغ در پاریس می توانست از تعطیلی جشنواره با موضوع راهپیمایی اربعین و در آستانه اربعین جلوگیری نماید!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.