چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷

اعتراض تهیه کننده انزوا به نحوه اکران فیلم ها

پیمان جعفری

سینماپرس: پیمان جعفری تهیه کننده فیلم انزوا از نحوه اکران انتقاد کرد و گفت: علت اصلی بروز این اتفاقات بد در اکران، شورای صنفی نمایش است که سیاست‌گذاری درستی ندارد.

به گزارش سینماپرس پیمان جعفری درمورد اکران نامناسب فیلم «انزوا» اعتراض کرد و گفت: اکنون زمان مساعدی برای اکران فیلم سینمایی «انزوا» و هیچ فیلم دیگری نیست. از سویی تعطیلاتی که داشتیم و پیش رو داریم نیز مزید بر علت شده تا به فروش و جذب مخاطب خوبی دست پیدا نکنیم.

وی افزود: البته گرفتن زمان اکران در همین مقطع نیز غنیمت بود و گرنه باید تا بهمن و اسفند صبر می‌کردیم و آن موقع هم مشخص نبود چه اتفاقی خواهد افتاد و نمی‌شد ریسک کرد.

این تهیه‌کننده ادامه داد: علت اصلی بروز این اتفاقات بد در اکران، شورای صنفی نمایش است که سیاست‌گذاری درستی ندارد. به نظرم وزارت ارشاد باید جهت رفع این مشکل بزرگ و اساسی وارد عمل شود و از زمان صدور پروانه ساخت، موعد اکران فیلم را مقرر کند در این صورت تکلیف ما مشخص می‌شود و می‌توان برنامه‌ریزی کرد و متناسب با زمان و شرایط تعیین شده فیلم ساخت. با این تفاسیر سرمایه‌مان معلق و بی هدف نمی‌ماند و از ضرر همه جانبه جلوگیری می‌شود. اگر وضعیت اکران بدین شکل پیش برود به بازکردن سوپر مارکت می‌رسیم. در کل باعث تأسف است که عده‌ای سینما را به این حال و روز انداخته‌اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.