دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۲

تهمینه میلانی و "ملی و راه‌های نرفته‌اش" در راه تالین

فیلم سینمایی مَلی و راه های نرفته اش

سینماپرس: فیلم سینمایی «ملی و راه‌های نرفته‌اش» در بخش پانورمای بیست و یکمین جشنواره فیلم شب‌های سیاه تالین به روی پرده می رود.

به گزارش سینماپرس، جشنواره شب‌های سیاه تالین که رده الف جهانی است، دارای قسمت های گوناگونی همچون مسابقه اصلی، مسابقه فیلم‌های اول، نمایش‌های ویژه، پانوراما و فاروم است که فیلم «ملی و راه‌های نرفته‌اش» به کارگردانی تهمینه میلانی و تهیه‌کنندگی محمد نیک‌بین در نخستین حضور جشنواره‌ای خود در بخش پانورامای این جشنواره در ۲۶ آبان ماه به نمایش درآمد و ۷ و ۸ آذر ماه تکرار خواهد شد.

این فیلم همزمان با این جشنواره درسومین دوره جشنواره سینه-ایران که از ۲۶ تا ۲۸ آبان ماه در تورنتو کانادا برپاست شرکت کرده است و سپس در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم داکا که از ۲۲ تا ۳۰ دی ماه در کشور بنگلادش برگزار می‌شود در بخش رقابتی فیلمسازان زن به نمایش در خواهد آمد.

فیلم «ملی و راه‌های نرفته‌اش» تاکنون در شهرهای مونترال و ونکوور کانادا اکران شده و بزودی در شهرهای تورنتو، ادمونتون، کالگاری، هالیفاکس، اوتاوا و میشیگان نیز به نمایش عمومی درخواهد آمد.

پخش بین‌المللی فیلم سینمایی «ملی و راه‌های نرفته‌اش» به عهده علی قاسمی است.

در این فیلم که ماهور الوند و میلاد کی مرام نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند؛ ملیحه، دختر جوان و کم‌تجربه‌ای است که عاشق جوانی به نام سیامک می‌شود و بر خلاف میل خانواده، با او ازدواج می‌کند و به زودی تفاوت دیدگاه و اختلاف فرهنگی بین این دو آشکار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.