جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷

فیلم جدید کارگردان پسر جهنمی اکران شد

فیلم سینمایی "شکل آب"

سینماپرس: آخرین ساخته "گیرمو دل تورو"، در روزهای پایانی ۲۰۱۷ در سینماهای آمریکای شمالی روی پرده رفت.

به گزارش سینماپرس؛ فیلم سینمایی "شکل آب" تازه‌ترین ساخته تحسین شده "گیرمو دل تورو" اکران بین المللی خود را در سینماهای امریکای شمالی آغاز کرد.

این فیلم توانست با دریافت سه جایزه در بخش های کارگردانی، بازیگری زن و فیلمبرداری رکورددار جوایز جشن منتقدان فیلم لس‌آنجلس شود.

این فیلم همچنین توانست در هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم ونیز جایزه شیر طلایی را از آن خود کند. گیرمو دل تورو علاوه بر کارگردانی این فیلم نویسندگی، تهیه کنندگی و نوشتن داستان را نیز بر عهده داشته است.

فیلم سینمایی

دل تورو پیش از این آثار مطرحی را در کارنامه دارد که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به مجموعه فیلم‌های پسر جهنمی اشاره کرد. این فیلم به تازگی برای ساخت نسخه های بعدی به دنبال کارگردان می‌گردد.

سالی هاوکینز، مایکل شنون، ریچارد جنکینز، داگ جونز، مایکل استلبرگ و اکتاویا اسپنسر از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. کمپانی "بال پروداکشن" ساخت و تولید اثر را بر عهده داشته و فاکس سرچلایت پیکچرز توزیع این فیلم فانتزی و هیجان آور را بر عهده گرفته است.

گییرمو دل تورو، فیلمساز سرشناس در جمع علاقمندانش حاضر شد. علاوه بر فیلمهای قدیمی کارگردان معروف مکزیکی، فیلم جدیدش "شکل آب" نیز در جشنواره لومیر به نمایش گذاشته شد.

فیلم سینمایی

"شکل آب" فیلمی در ژانر رمانتیک فانتزی است که امسال جایزه شیر طلایی هفتادوچهارمین جشنواره فیلم ونیز جشنواره فیلم ونیز را دریافت کرد.

کارگردان، فیلم نامه، تهییه کننده و رمان نویس ۵۳ ساله درباره این فیلم می گوید: موضوع این فیلم عشق است درباره اینکه چگونه عشق که در حاشیه است و زمینه مشترک همه انسانها، می تواند به ترس و نفرت "نه" بگوید. مهم نیست طرف مقابلتان موجودی خیالی باشد، یا انسانی واقعی از فرهنگی دیگر، یا دین و تمایل جنسی متفاوت داشته باشد، اگر حاضر نباشید ارتباط برقرار کنید و حس دوستی و همدردی داشته باشید، دنیا را نفی می کنید و خودتان را از بخشی از دنیا محروم می کنید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.