یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸

مجموعه «برنا» در مرحله تدوین

سریال «برنا»

سینماپرس: مجموعه تلویزیونی ۳۰ قسمتی «برنا» جای سریال «لیسانسه ها۲» را در آنتن شبکه سوم سیما خواهد گرفت.

به گزارش سینماپرس، فصل دوم سریال «لیسانسه ها» از روز چهارم آذرماه آغاز شده و هر شب از شبکه سوم سیما پخش می شود. احتمالا با پایان یافتن این سریال ۴۰ قسمتی، مجموعه «برنا» که هم اکنون روی میز تدوین قرار دارد، جایگزین آن خواهد شد.
طبق شنیده ها این سریال قرار است دی ماه روی انتن شبکه سه برود و خواننده ترانه تیتراژ آن مهدی زارع است. تدوین سریال نیز بزودی به نیمه می رسد. این سریال در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای به کارگردانی عباس رنجبر تولید شده است.


این مجموعه پس از ۶ ماه تصویربرداری در بیست و پنج شهر و روستا و هفت استان، و در بیش از ۲۰۰ لوکیشن با حضور بازیگران حرفه ای و بومی انجام شده بود.
«برنا» مضمونی اجتماعی دارد و در خلاصه داستان آن آمده: قصه آدم شدن و آدم ماندن…. جوانی جویای کار راهی سفری پر ماجرا می شود. ابتدای راه خام است و سری پر غرور دارد اما ذره ذره در سرزمین پهناور ایران جستجو می کند گاهی به کسوت یک ماهیگیر در می آید در حاشیه خزر، گاه آهنگری پیشه می کند در شهری کوچک، گاه درودگر می شود و گاه کشاورز. در روند این سفر طولانی درگیر ماجراهای دیدنی می شود.


فریده سپاه منصور، آشا محرابی، محمودرضا قدیریان، سیاوش طهمورث، جمشید جهانزاده، مرضیه صدرایی، فریده دریامج، نیلوفر پارسا، ایلین دایمی، سمانه حبیب پور، حمید غلامی، و ایمان صفا از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش می پردازند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.