چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۳

"غروب، پایان روز نیست" مهر جلوی دوربین می رود

پروانه ساخت

همزمان با صدور پروانه ساخت فیلم ویدئویی "غروب، پایان روز نیست" از سوی اداره نظارت و ارزشیابی معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،پیش تولید "غروب، پایان روز نیست" به تهیه کنندگی و کارگردانی شهباز زمان به زودی آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران و به نقل از روابط عمومی پروژه، شهباز زمان تهیه کننده و کارگردان این فیلم درباره پیش تولید پروژه گفت: پروانه ساخت "غروب، پایان روز نیست"، اوایل شهریور از سوی اداره نظارت و ارزشیابی معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر و پروژه بلافاصله وارد مرحله پیش تولید شد و از مهرماه جاری نیز وارد فاز اجرایی می شود.

او همچنین خاطرنشان کرد: در ساخت این فیلم تلاش می کنیم تا در تعامل و همفکری با دستگاه های دولتی و همچنین بهره گیری از کمک فکری مشاوران اهل فن امور دولتی، اثری قابل توجه ارایه دهیم.

زمان که علاوه بر تهیه کنندگی و کارگردانی، نویسندگی فیلم "غروب، پایان روز نیست" را نیز برعهده داشته، در خصوص داستان این اثر گفت: محتوا و دستمایه درونی فیلم "غروب، پایان روز نیست"، مهاجرت و شلوغی شهر تهران است که در آن تلاش می شود تا با نگاهی متفاوت به این کلان شهر، از زاویه و دریچه نگاه مردمان پایتخت که به طور روزمره و از نزدیک با اتفاقات ریز و درشت و زشت و زیبای این شهر آشنایند، نوع زندگی و به تعبیری دشواری و مشکلات زندگی در آن به تصویر کشیده شود و داستان آن پیرامون مشکلات هنرپیشه ای به نام فرهاد است که از زندگی در شهر تهران به تنگ آمده و برای خروج از این وضعیت، درصدد است تا به شهر و زادگاه خود سفر کند که در این مسیر اتفاقات گوناگونی را تجربه می کند.

بازیگران این فیلم هنوز به طور قطعی مشخص نشده اند و سایر عوامل تولید آن عبارتند از: تدوینگر: حسن سیاح، مدیر فیلمبرداری: سیاوش تهرانی، صدابردار: احمدرضا طاعی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: سیدمحمودرضا جوادی، مدیر تولید: محمدرضا رشیدی، منشی و مدیر صحنه: نهال فرهمندپور، عکاس: مینا جوادی و مدیر تدارکات: احمد پیرصدیق.

"غروب، پایان روز نیست" چهارمین فیلم شهباز زمان پس از ساخت آثار سینمایی چون سایه زخمی، شکلات تلخ و دسته گل وحشی به شمار می رود که فیلمنامه آن براساس داستانی واقعی به نگارش درآمده و نسبت به آثار پیشین او، از تفاوت های چشمگیری برخوردار است.

همچنین آخرین اثر شهباز زمان به عنوان یکی از فعالان عرصه رادیو و تلویزیون، سریال "جاده ارغوانی" است که نوروز سال گذشته از شبکه جهانی جام جم روی آنتن رفت و عنوان بهترین کار ترکیبی نمایشی را در میان دیگر آثار این شبکه از آن خود کرد.

انتهای پیام/ا.د/ش/ج

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.