یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸

اولین تیزر مستند «زنانی با گوشواره‌های باروتی» منتشر شد

مستند زنانی با گوشواره‌های باروتی

سینماپرس: اولین تیزر رسمی مستند بلند «زنانی با گوشواره‌های باروتی» منتشر شد.

به گزارش سینماپرس، اولین تیزر رسمی مستند بلند «زنانی با گوشواره‌های باروتی» جدیدترین اثر رضا فرهمند منتخب سه بخش ملی، بین‌الملل و شهید آوینی یازدهمین جشنواره فیلم «سینما حقیقت» منتشر شد.

این مستند درباره خبرنگاری عراقی به نام نورا است که مشغول تهیه گزارش از نبرد با داعش است و به همین واسطه با زنان مختلف داعشی و غیر داعشی مواجه می شود. در بخشی از «زنانی با گوشواره‌های باروتی» زنان داعشی عرب، غیر عرب و زنانی را که قربانی داعش شده اند، می بینیم که نورا با آنها مواجه می‌شود.

رویکرد این مستند پرداختن به زنان و کودکانی است که در جنگ با داعش بودند.


 
«زنانی با گوشواره‌های باروتی» روز یکشنبه ۱۹ آذر، ساعت ۱۸ در سالن شماره یک و روز پنجشنبه ۲۳ آذر از ساعت ۲۱:۱۵ در سالن شماره پنج برای علاقه‌مندان نمایش داده می‌شود.

عوامل این فیلم عبارتند از تهیه کننده: مرتضی شعبانی، کارگردان: رضا فرهمند، مدیر تصویربرداری: رضا فرهمند، تصویربرداران: رضا فرهمند، مصطفی سیفی، قصی صاحب کاظم، تدوین: رضا فرهمند، فاطمه بنیادی، مصیب حنایی، آهنگساز: کریستف رضاعی، صدابردار: کیومرث محمدچناری، صداگذار: حسن مهدوی، پژوهش: مصطفی سیفی و رضا فرهمند، طراح پوستر: علی باقری، تبلیغات فضای مجازی: احسان جابری و مشاور رسانه‌ای: محسن دلیلی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.