شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰

«سرنوشت وایکینگ ها» با بازی «ترنس استمپ» آماده اکران جهانی

فیلم سرنوشت وایکینگ ها

سینماپرس: ترنس استمپ(Terence Stamp) بازیگر ۷۹ ساله انگلیسی در فیلم سینمایی «سرنوشت وایکینگ ها» که فیلمی اکشن و پربرخورد است، ایفای نقش دارد.

به گزارش سینماپرس؛ فیلم سینمایی «سرنوشت وایکینگ ها» که توسط شرکت «فیلم مد» تولید شده به زودی آماده اکران بین المللی می شود. استمپ کهنه کار در حالی یکی از رل های عمده این فیلم را ایفا می کند که از اولین مرتبه سر برآوردنش در فیلم هایی از این دست بیش از ۴۰ سال می گذرد و با این که در «سرنوشت وایکینگ ها» نیز مرد اول به حساب نمی آید اما به کارگیری او نشان می دهد حتی استودیوهای تازه مطرح شده هالیوود هم برای او اعتبار قائل اند و مایل به استفاده از وی هستند. این فیلم متمرکز بر یک زن جوان قدری بیمار است که وارث تاج و تخت حکومتی در قلمرو وایکینگ ها به حساب می آید و همه از او چنین انتظاری را دارند تا این که برای او پاپوش می دوزند و به اتهام قتل پدرش که البته آدمی معمولی نبوده و تاجدار و صاحب مقام سلطنت در میان وایکینگ ها بوده، از مقام قائم مقامی و ولیعهدی برکنار و از هر جهت کوبیده و منزوی می شود.

داستان این فیلم را دیوید ال جی هیوز نوشته و کارگردانی هم با اوست و موضوعی که برشمردیم بهانه و دستمایه ای خوب برای این هنرمند است تا از شرایط و ویژگی های حکومت وایکینگ ها در شمال اروپا و در منطقه ای بنویسد که سالها است اسکاندیناوی نامیده می شود و از کشورهای سردسیر و شمال اروپایی سوئد، فنلاند و نروژ شکل می گیرد و از دانمارک هم فاصله ای بعید ندارد. در چنین فضایی هیوز به ارائه تصاویری دلگشا از مناظر طبیعی و بکر اسکاندیناوی مبادرت ورزیده و البته اضافه بر خصوصیات اقلیمی آن جا از فرهنگ و نوع زندگی وایکینگ ها و اهالی اسکاندیناوی در گذشته هم یاد کرده و آنها را به شکلی جذاب به لحاظ بصری فراروی بینندگان قرار داده است.

این تنها محصول جالب و جدید شرکت «فیلم مُد» نیست و این کمپانی در ایام اخیر فیلم های مطرح و بالنسبه موفق دیگری مانند «کوه شکری» با بازی جیسون موموا، «خانه کوچک صورتی رنگ» با بازیگری کاترین کینر و «همسایه خوب» با ایفای نقش از جانب جیمز کان کهنه کار را هم عرضه کرده است. ریاست و مالکیت «فیلم مُد» با کلی اپشتاین است که نایب رییس و عضو هیأت اجرایی سازمان ITFA هم هست و با انتخاب و اقدام او کار گروههایی برای توزیع هر چه بهتر و پرسودتر «سرنوشت وایکینگ ها» مشغول کار و برنامه ریزی شده اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.