دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴

در مراسم رونمایی از مستند «نان گزیده ها»

نامه کارگران کارخانه «هپکو» به مقام معظم رهبری قرائت می شود

مستند «نان گزیده ها»

سینماپرس: مستند «نان گزیده ها» پس از لغو اکران در دانشگاه اراک فردا سه شنبه ۲۸ فروردین در دانشگاه تهران رونمایی می شود.

به گزارش سینماپرس،  حاج محمد حسینی کارگردان این مستند گفت: لغو اکران این مستند در دانشگاه اراک نشان داد جریان های قدرت نمی خواهند صدای کارگران مظلوم شنیده شود. نه تنها در دانشگاه ها بلکه برای اکران «نان گزیده ها» در مساجد نیز با سنگ اندازی های بسیاری مواجه شده ایم.

وی افزود: «نان گزیده ها» اولین مستندی است که در داخل کشور با موضوع اعتراضات کارگری کارخانه «هپکو» تولید شده است. اگر ما صدای کارگران و مستضعفان را نشنویم جریان های معاند از اعتراضات کارگری سوء استفاده خواهند کرد.

مستند نان گزیده ها

کارگردان مستند «نان گزیده ها» اضافه کرد: برای تصویربرداری این مستند خیلی اذیت شدیم، چند بار تجهیزات ما توقیف شد و خیلی تهدید شدیم اما تمام تلاش خود را کردیم که در دل اعتراضات و تجمعات کارگری تصویربرداری کنیم و پای صحبت شفاف کارگران بنشینیم.

آیین رونمایی مستند «نان گزیده ها» فردا ساعت ۱۲ در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران با حضور کارگران کارخانه «هپکو» و تهیه کننده و کارگردان و همچنین کریمی نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی اثر برگزار می شود. در این مراسم نامه کارگران «هپکو» به مقام معظم رهبری توسط نماینده کارگران قرائت می شود.

«نان گزیده ها» به کارگردانی محمدرضا حاج محمد حسینی و تهیه کنندگی مهدی مطهر در خانه مستند انقلاب اسلامی تولید شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.