دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵

«خاموشخانه» در اروپا، انگلیس و کانادا اجرا می‌شود

نمایش «خاموشخانه»

سینماپرس: نمایش «خاموشخانه» به کارگردانی مهدی مشهور، آخرین کارِ گروه تئاتر سایه است که با همکاری کمپانی Aktionstheatre آلمان تولیدشده است.

به گزارش سینماپرس، این نمایش با بازی شیوا مکی‌نیان و بنیامین اثباتی قرار است برای اولین بار بیستم اردیبهشت در جشنواره بین‌المللی تئاتر دونزدورف آلمان اجرا شود؛ سپس از چهارم تا ششم خرداد در جشنواره بین‌المللی تئاتر فرینج در برایتون انگلیس، اول تا چهارم مرداد در بخش آف جشنواره بین‌المللی تئاتر آوینیون و پس‌ازآن شهریور و مهر در جشنواره‌های بین‌المللی تئاتر رجاینا، ونکوور، لیورپول و تورنتو در کشور کانادا روی صحنه رود.
نمایش «خاموشخانه» از کمترین دیالوگ بهره می‌برد و به زبان‌های انگلیسی و فرانسه بخش‌هایی از زندگی زن و مردی را نشان می‌دهد که در یک کمپ زندگی می‌کنند.

گروه تئاتر سایه پیش‌ازاین «نمایش کلمات و مرد» و «در» را در کشورهای ایران، آلمان، ایتالیا، فرانسه، سوئد، کانادا، آمریکا، لیتوانی، استرالیا، ارمنستان و... به روی صحنه برده است

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از مدیر امور بین‌الملل: سارا رسولی نژاد، دستیار کارگردان: فهیمه هرمزی، مشاور طراحی صحنه و گرافیست: حمیدرضا صادق زاده، عکاس: پرهام دری، طراح لباس: مینا غفاری، مشاور پروژه در ایران: سامان خلیلیان و مدیر پروژه: رافائل ولفهارت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.