یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳

آموزش تولیدمحور درصدر برنامه‌های آموزشی سینمای جوان

برگزاری شورای مشورتی آموزش انجمن سینمای جوانان ایران

سینماپرس: معاونت فرهنگی و آموزش انجمن سینمای جوانان ایران جلسات و نشست هایی را با هدف روش های جدید و خلاق آموزش کارگاهی و تولیدمحور فیلم کوتاه برگزار کرده و این جلسات را پس از ماه مبارک رمضان نیز ادامه می دهد.

به‌ گزارش سینماپرس، سه جلسه‌ مشورتی در مورد روش‌های جدید و خلاق آموزش کارگاهی و تولیدمحور فیلم کوتاه با حضور مهدی بوستانی، هادی آفریده، پناه‌برخدا رضایی، مریم اسمی‌خانی، رضا سبحانی، لاله برزگر، ابوالفضل کریمی‌اصل، هومن ربیعی، الهام حسین‌زاده، محمد جعفری، رضا رضوی، بهمن دادفر، رهبر قنبری، محسن رمضان‌زاده، مریم اورنگ، فرهنگ آدمیت، یلدا جبلی، مرجان اشرفی‌زاده، مرتضی‌علی عباس‌میرزایی، علی اعلایی، اشکان احمدی، علیرضا بختیان، امیر جوزدانی و سعید پوراسماعیلی معاون فرهنگی و آموزش انجمن سینمای جوانان ایران، در دهه پایانی اردیبهشت‌ماه جاری برگزار شد.

سعید پوراسماعیلی معاون فرهنگی و آموزش انجمن سینمای جوانان ایران با اشاره به این‌که به‌روزرسانی روش‌های آموزش، مهم‌ترین هدف تحولات اخیر آموزشی در سینمای جوان است، در این خصوص اظهار کرد: با روش‌های جدید آموزشی می‌توان موج جدیدی از تحولات را در فیلم کوتاه و سینمای ایران پایه‌گذاری کرد. آموزش مجازی، کارگاه‌های تولیدمحور، دوره‌های پیشرفته‌ آموزش فیلم کوتاه و تولیدات استادمحور، سرآمد برنامه‌های جدید آموزشی سینمای جوان است.

فیلمسازان حاضر در جلسات، ضمن آشنایی دقیق‌تر با روش‌های فعلی آموزش در سینمای جوان و بیان نقطه نظرات خود در مورد آن، به ارائه‌ ایده و پیشنهادهایی در زمینه‌ آموزش‌های تکمیلی و تولیدمحور پرداختند.

این جلسات پس از ماه مبارک رمضان با گروه دیگری از فیلمسازان ادامه پیدا می کند و سپس در کنار دوره‌های فعلی، در قالب طرح و روش‌های نوین آموزش‌های تکمیلی و کارگاهی فیلم کوتاه جهت افزایش کیفیت فیلم‌های تولیدی در سینمای جوان بکار گرفته خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.