سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵

انتشار آهنگ رسمی جام جهانی با صدای بازیگر سرشناس

ویل اسمیت

سینماپرس: «ویل اسمیت» بازیگر و تهیه کننده امریکایی که خواننده سبک رپ نیز می باشد، یکی از خواننده‌های آهنگ اصلی جام جهانی خواهد بود که روز جمعه منتشر می‌شود.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، گزارش‌های منتشرشده و منابع مستقل تاییدشده می‌گویند ویل اسمیت و نیکی جَم خواننده و آهنگساز آمریکایی قرار است در کنار ایرا ایسترِفی خواننده اهل کوزوو، آهنگ رسمی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را اجرا کنند.

با وجود اینکه جام جهانی چند آهنگ دارد، آهنگ رسمی آن معمولا مهم‌ترین و معروف‌ترین آهنگ است که در فینال جام جهانی اجرا می‌شود و تقریبا حدود ۲ میلیارد نفر آن را تماشا خواهند کرد. از آهنگ‌های قبلی می‌توان به «واکا واکا» و «جام زندگی» اشاره کرد.

با استناد به مصاحبه‌ای که اخیرا با خوان مدینا مدیر برنامه‌های نیکی جم در یک برنامه رادیویی انجام شد، نیکی جم و ویل اسمیت مدتی پیش در بوداپست بودند تا مراحل نهایی آهنگ خود را به پایان برسانند. این‌ آهنگ قرار است روز جمعه منتشر شود.

طی چند روز گذشته گزارش‌هایی تاییدنشده مبنی بر اینکه اسمیت و نیکی جم در حال همکاری هستند منتشر شده بودند. بعضی گزارش‌ها هم از حضور ایسترفی خبر می‌دادند.

اما پیش از انتشار رسمی خبر خوانده شدن‌ آهنگ اصلی جام جهانی توسط اسمیت، او و نیکی جم در رسانه‌های اجتماعی درباره یکدیگر صحبت می‌کردند. در ماه مارس، نیکی جم یکی از آهنگ‌های اسمیت را به افتخار او خوانده بود. یک هفته قبل از آن هم اسمیت ویدیویی از خودش منتشر کرده بود که در آن در حال خواندن یکی از آهنگ‌های نیکی جم بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.