یکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲

اتمام فیلم‌برداری فیلم کوتاه «چندش»

فیلم کوتاه «چندش»

سینماپرس: رضا نجاتی در پنجمین تجربه فیلم کوتاه خود پروژه «چندش» را هفته گذشته به سرانجام رساند تا برای حضور در جشنواره های داخلی و خارجی آماده شود.

به گزارش سینماپرس، فیلم کوتاه «چندش» به نویسندگی و کارگردانی رضا نجاتی هفته گذشته به کار خود پایان داد تا برای نمایش و حضور در جشنواره های داخلی و خارجی آماده شود.

علی باقری، علیرضا جعفری و محمود نظرعلیان ۳ بازیگری بودند که جلوی دوربین آرمان فیاض به ایفای نقش پرداختند و در فضایی متفاوت خود را محک زدند. این فیلم به تهیه کنندگی نجاتی و انجمن فیلم کوتاه تولید شده است.

این کارگردان «چندش» را پس از فیلم های «تریبون»، «مرگ گل‌ها»، «سبک سنگین» و «شاخ گوزن» ساخته و تفاوت آن نسبت به کارهای گذشته در محتوای متفاوت و ضبط تصاویر در لوکیشن های خارجی است.  وی اولین فعالیت سینمایی خود را در حوزه فیلم کوتاه از سال ۹۳ آغاز کرد و پس از آن به شکلی پیوسته در این عرصه به فعالیت مشغول است.

دیگر عوامل این پروژه عبارتند از نویسنده و کارگردان: رضا نجاتی، مدیر فیلمبرداری: آرمان فیاض، صدابردار: وحید رضویان، طراح صحنه و لباس: افسانه صرفه جو، طراح گریم: امید گلزاده، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: مهران قربانی، مدیر تولید: دیاکو خاکی، منشی صحنه: زهرا خضوعی، عکاس: محمد معصومی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.