دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳

به تازگی؛

اصغر نعیمی از شورای مرکزی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران رفت/ سپیده ابرآویز جایگزین شد

آرم انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران،

سینماپرس: شورای مرکزی انجمن منتقدان با استعفای اصغر نعیمی موافقت کرد و پیروی این اتفاق سپیده ابرآویز جایگزین وی در شورای مرکزی شد.

به گزارش سینماپرس جعفر گودرزی نایب رئیس انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران اعلام کرد: با کناره گیری اصغر نعیمی از شورای مرکزی این انجمن، سپیده ابرآویز (عضو علی البدل اول) در ترکیب شورا قرار گرفت.

گودرزی ضمن اعلام خبر فوق افزود: حضور هر یک از اعضای شورای مرکزی با توجه به اعتماد و آراء کسب کرده در مجمع عمومی، بسیار مهم و مغتنم است و به همین خاطر همه اعضای شورا تمامی تلاش و رایزنی های خود را برای استمرار حضور اصغر نعیمی در این موقعیت انجام دادند. لیکن اصرار ایشان بنا به دلایل شخصی که برشمردند، اعضای شورا را ناگزیر کرد که با استعفا و کناره گیری ایشان موافقت کنند.

وی افزود: از جلسه آینده ضمن تشکر از حضور اصغر نعیمی (به ویژه برای دبیری موفق پنجمین جشن نوشتار سینمای ایران)، سپیده ابرآویز در جلسات شورای مرکزی شرکت خواهد کرد و ترکیب شورای مرکزی انجمن بدین شرح خواهد بود: جواد طوسی (رییس)، جعفر گودرزی (نایب رییس)، خسرو دهقان، رضا درستکار، زهرا مشتاق، الهام حسامی، سپیده ابرآویز، کامران ملکی(بازرس).

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.