دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵

فیلم/ تیزر دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران

 دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان

سینماپرس: تیزر دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران به کارگردانی سعید نجاتی رونمایی شد.

به گزارش سینماپرس، تیزر دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران که قرار است به عنوان یکی از بخش های سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان برپا شود، به کارگردانی سعید نجاتی رونمایی شد.

سعید نجاتی کارگردان تیزر دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان درباره ساخت این تیزر گفت: با فضای المپیاد فیلمسازی نوجوانان از دوره اول آشنا بودم و در جریان جزییات برپایی آن نیز قرار داشتم و زمانی که پیشنهاد ساخت تیزر را دادند می دانستم روی چه نقطه ای از ذهن نوجوانان دست بگذارم که مقصود دومین المپیاد فیلمسازی را برساند.

وی ادامه داد: هر کارگردانی در چنین موقعیتی به ساخت تیزر با حضور بچه ها فکر می کند، اما اینکه نوجوانان بر اساس چه معیاری در تیزر حضور داشته باشند سخت است و من سعی کردم کودک و نوجوان امروز که انواع امکانات فیلمسازی را در دست دارد، نشان دهم  و فضایی شاد و مفرح از المپیاد فیلمسازی برای آنها ترسیم کنم.

نجاتی در پایان صحبت های خود درباره طراحی فضایی برای کارگردانی نوجوانان در این تیزر گفت: فیلمسازی برای من زندگی مطلق است و دوست داشتم فضایی را که همیشه با آن زندگی کرده ام برای نوجوانان که علاقه مند به این حوزه هستند توسط خودشان به نمایش بگذارم.

دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان با همراهی انجمن سینمای جوانان ایران و بنیاد سینمایی فارابی در سی و یکمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان برگزار می شود. دومین «المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان کشور» در دو بخش «فیلم» و «فیلمنامه» با پذیرش فیلم‌های ۳ دقیقه ای با موضوع آزاد است که گروه سنی ۹ تا ۱۶ سال می توانند در این بخش از جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.