شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷

تهیه کننده فیلم «راز نرگس»:

به خروجی جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان می توان امیدوار بود

میثم صانعی

سینماپرس: یک سرمایه گذار و تهیه کننده سینمای کودک و نوجوان در حاشیه برگزاری سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان گفت: با توجه به رویکرد جدید سازمان سینمایی نسبت به سینمای کودک می توان به خروجی اینجشنواره بسیار امیدوار بود.

به گزارش سینماپرس و به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، میثم صانعی تهیه کننده فیلم «راز نرگس» که در بخش مسابقه سینمای ایران سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان حضور دارد، با اشاره به دغدغه مندیاش در سینمای کودک و نوجوان بیان کرد: من برای تهیه کنندگی فیلم «راز نرگس» بحث مالی را در نظر نگرفتم. اما باید گفت که در مسیر فیلمسازی برای کودکان مشکلاتی وجود دارد. با این وجود طرح موضوع تاثیر آموزه های قرآن بر زندگی افراد در فیلنامه راز نرگس و برکتی که در زندگیدارد، من را به ساعت این فیلم ترغیب می کرد. 

وی با اشاره به کارکردهای جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در ارتقای سینمای کودک و نوجوان بیانکرد: به نظرم نگاه مبتکرانه ای در جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان وجود دارد و من در جریان زحمات و تلاش هایی که برای برگزاری این رویداد شده است، هستم. همچنین رویکردهای متنوع فیلم ها و نگاه عمیقی که به موضوعات مختلف شده است، نشان می دهد جشنواره دارای تفکر است. 

این تهیه کننده و سرمایه گذار عنوان کرد: همچنین می توان به رویکردهای حمایتی جشنواره از سینمای کودک و نوجوان نیز اشاره کرد. شهرداری اصفهان نیز هر ساله از تولیدفیلم های زیادی در این حوزه حمایت می کند و با توجه به رویکرد جدید سازمان سینمایی درباره سینمای کودک میتوان به خروجی این جشنواره بسیار امیدوار بود. 

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد تا ۱۴ شهریور ۹۷ در شهر اصفهان در حال برگزاری است. آدرس سایت رسمیجشنواره icff.ir است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.