چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۷

نخستین جمعه محرم؛

پوشش رادیو و تلویزیونی همایش شیرخوارگان

همایش شیرخوارگان

سینماپرس: همایش بین‌المللی شیرخوارگان حسینی جمعه ۳۱ شهریورماه از رادیو و تلویزیون به‌صورت زنده پخش می‌شود.

به گزارش سینماپرس، رادیو و تلویزیون همایش بین‌المللی شیرخوارگان حسینی را به مناسبت ایام شهادت حضرت علی اصغر(ع) روی آنتن می‌برد.

غنچه سرخ به اجتماع شیرخوارگان می‌پردازد

مخاطبان با آداب و رسوم شهر های مختلف در برگزاری همایش شیر خواران حسینی تلاش می‌کند  که از طریق ارتباط زنده با گزارشگران شبکه در شهرهای مختلف کشور این همایش رو پوشش دهد.

کارشناس برنامه حجت الاسلام نوچمنی  در خصوص موضوع و همچنین اهمیت و تاثیر حضور حضرت علی اصغر(ع) به عنوان کوچک‌ترین شهید حماسه عاشورا در ماندگاری این واقعه بزرگ تاریخی نکاتی رو تقدیم شنوندگان می‌کند.

این برنامه روز جمعه ساعت ۹:۳۰ با اجرای فاطمه مینا خانی و تهیه کنندگی احسان زارع و محمد حسین خسروجردی از رادیو ایران پخش خواهد شد.

رادیو تهران همایش شیرخوارگان حسینی را پوشش می‌دهد

شبکه رادیویی تهران همچون سالهای گذشته همایش شیرخوارگان حسینی را به منظور پاسداشت مقام حضرت علی اصغر (ع)، از مصلی بزرگ تهران پوشش می‌دهد.

شبکه رادیویی تهران امسال نیز آیین بزرگداشت مقام حضرت علی اصغر(ع) را که در روز جمعه چهارم محرم، مصادف با ۲۳ شهریورماه در مصلی تهران برگزار می شود را پوشش می دهد، شما مخاطبان می توانید این برنامه را جمعه از ساعت ۹ روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز بشنوید.

این مراسم با حضور شیرخوارگان عاشورایی و مادران آنها، جمعی از خانواده شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم در شبستان اصلی مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

برنامه شیرخوارگان حسینی کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که ساناز باقری تهیه کنندگی و اعظم قربانپور گزارشگری این برنامه را بر عهده دارند.

همایش شیرخوارگان حسینی از مهدیه تهران روی آنتن شبکه پنج

شبکه پنج امسال نیز آیین بزرگداشت مقام حضرت علی اصغر (ع) را که در روز جمعه چهارم محرم، مصادف با ۲۳ شهریورماه در مهدیه تهران برگزار می‌شود، پوشش زنده تصویری می‌دهد و این برنامه جمعه ساعت ۹:۲۰ روی آنتن می‌رود. حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان سخنران و حاج رضا طاهری، حاج محسن طاهری، حاج محمدرضا غلامرضازاده، حاج سید حمید کهربایی مداحان این مراسم هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.