دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸

مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت:

جشنواره فیلم کوتاه تهران اعتبار خوبی در سطح بین‌الملل دارد

امضای تفاهمنامه همکاری میان انجمن سینمای جوانان و وزارت بهداشت

سینماپرس: امیر لله گانی استقبال از سی و پنجمین جشنواره فیلم کوتاه تهران را بیش از حد انتظار خود خواند و گفت: جشنواره فیلم کوتاه تهران قدمت و اعتبار خوبی را در سطح بین‌الملل دارد و تلاش مسئولان در راستای جذب هنرمندان از سراسر دنیا و فضاسازی خوب نیز در این استقبال بی‌تاثیر نیست.

به گزارش سینماپرس، امیر للـه گانی، مدیر کل فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امضای تفاهم نامه میان این وزارتخانه و انجمن سینمای جوان را یک اتفاق مثبت خواند و در این باره گفت: همزمان با برگزاری سی و پنجمین جشنواره فیلم کوتاه تهران، و در راستای آموزش دوره‌های عکاسی و فیلمسازی، تفاهم نامه‌ای بین وزارت بهداشت و درمان، با انجمن سینمای جوان مدون شود که امیدوارم بتواند یک اتفاق خوب را در دانشگاه‌های ما رقم بزند و یک فضای خوب و آموزشی را برای علاقمندان به حوزه فیلمسازی و عکاسی ایجاد کند.

او افزود: به طور حتم، در دانشگاه علوم پزشکی متناسب با کانون‌های فرهنگی، در حوزه فیلم و عکس استقبال خوبی از این آموزش‌ها خواهد شد زیرا امروز نیز آموزش‌های متنوعی را علاقمندان در بخش‌های مختلف دانشکده‌های ما دریافت می‌کنند. در واقع ما با امضای این تفاهم نامه و نظام نامه‌ای که به دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ خواهد شد، سعی کردیم، فضایی استاندارد را در حوزه فیلمسازی و عکاسی دانشکده‌های علوم پزشکی ایجاد کنیم.

مدیر کل فرهنگی معاونت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطر نشان کرد: پس از ابلاغ این تفاهم نامه، کانون‌های ما و دانشگاه‌ها، مجری برگزاری این دوره‌های آموزشی می‌شوند. به عبارتی تمام دانشکده‌های علوم پزشکی ما میزبان این دوره‌ها خواهند بود که حتما ثمرات آن در سال‌های بعد به بار خواهد نشست و سال‌های بعد آثار بهتری از دانشگاه‌های ما در این جشنواره حضور خواهند یافت.

لله گانی استقبال از جشنواره را قابل توجه خواند و گفت: واقعیت این است که استقبال از این جشنواره بسیار جالب بود البته استقبال در سال‌های قبل نیز خوب بوده اما این میزان استقبال در این دوره بسیار قابل توجه است تا جایی که تمام فضاهای اکران مالامال از جمعیت و علاقمندان است.

او سطح جشنواره را بسیار مثبت خواند و اظهار کرد: جشنواره فیلم کوتاه تهران قدمت و اعتبار خوبی را در سطح بین‌الملل دارد و تلاش مسئولان در راستای جذب هنرمندان از سراسر دنیا و فضاسازی خوب نیز در این استقبال بی‌تاثیر نیست.

مدیر کل فرهنگی معاونت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: این میزان استقبال به طور حتم در شان یک جشنواره بسیار خوب است و توقع نیز از یک جشنواره بین‌المللی همین است.

لله گانی افزود: حقیقتا فکر نمی‌کردم تا این حد از جشنواره فیلم کوتاه تهران استقبال شود اما به نظر می‌رسد که این اشتیاق گسترده در جشنواره نه تنها در بخش اکران آثار بلکه در نشست‌های تخصصی نیز وجود دارد و این خود قابل توجه است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.