سه‌شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶

پخش مجموعه طنز «شرایط خاص» به سال ۹۸ موکول شد

پشت صحنه  سریال «شرایط خاص»

سینماپرس: مجموعه تلویزیونی «شرایط خاص» به کارگردانی وحید امیرخانی که قرار بود بعد از ماه صفر روی آنتن شبکه سه سیما رود، پخش آن به بعد از نوروز و تا ماه مبارک رمضان موکول شد.

به گزارش سینماپرس، مجموعه طنز «شرایط خاص» به نویسندگی حسین تراب نژاد و تهیه کنندگی مرتضی فاطمی با عنوان اولیه «کلاف‌های رنگی» که برای پخش از شبکه سه سیما آماده شده و قرار بود بعد از ماه صفر روی آنتن رود که به دلیل تغییراتی در جدول زمانی شبکه، پخش آن به بعد از نوروز و تا ماه مبارک رمضان موکول شد.

«شرایط خاص» یک کمدی موقعیت است که بخشی از این موقعیت با جابجایی شخصیت در طول داستان رخ می‌دهد. این مجموعه نگاهی گذرا به دفاع مقدس دارد و مضامین اجتماعی با زبانی طنز در آن طرح می‌شود.

کامبیز دیرباز، بهرام افشاری، پروانه معصومی، نادر سلیمانی، سیروس گرجستانی، کاظم سیاحی، مریم سعادت، شهره سلطانی، اسدالله یکتا، سوگل قلاتیان، معصومه رحمانی، صحرا اسدالهی، مصطفی ساسانی، وحید آقاپور در این مجموعه بازی دارند.

سایر عوامل «شرایط خاص» عبارتند از نویسندگان: حسین تراب‌نژاد، احسان لطفیان، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل‌سفیدی، طراح گریم: محمود دهقانی، مدیر صدابرداری: محمدرضا امامی، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، مدیر تولید: عبدالله شهباززاده، برنامه‌ریز: سامان تفرشی، دستیار اول کارگردان: ایمان غیرتمند، منشی صحنه: سمیه شهرابی، مدیر تدارکات: علی رضایی، عکاس و تصویربردار پشت‌صحنه: حمید ضرابی، ساجده مصفا، مدیر روابط عمومی: هادی فیروزمندی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.