چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳

«شب» و «جنون» روی صحنه شهرزاد

پردیس تئاتر شهرزاد

سینماپرس: پردیس تئاتر شهرزاد از روز یکشنبه هفته آینده ( ۲ دی ماه) میزبان اجرای نمایش های «شب» به نویسندگی و کارگردانی صحرا فتحی و نمایش «جنون» به کارگردانی ریحانه نبی یان می شود.

به گزارش سینماپرس، صحرا فتحی نویسنده و کارگردان تئاتر از دوم دی ماه سال جاری اثر نمایشی تازه اش را با عنوان «شب» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد برد.

این نمایش مضمونی اجتماعی دارد و مسایل جامعه را با زبان طنز روایت خواهد کرد.

پیش خرید بلیت این نمایش طی روزهای گذشته آغاز شده است و علاقه مندان به آثار نمایشی می‌توانند، بلیت های این نمایش را به صورت حضوری از گیشه پردیس تئاتر شهرزاد خریداری کنند.

سروش جمشیدی و بهنوش بختیاری بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند و تهیه‌کنندگی این نمایش به طور مشترک برعهده محمد قدس و صحرا فتحی است. نمایش «شب» از دوم دی ماه هرشب ساعت ۲۱:۱۵ در سالن شماره ۲ پردیس تئاتر شهرزاد اجراهای خود را آغاز خواهد کرد.

از سوی دیگر نمایش «جنون» عنوان اثر نمایشی تازه‌ای است که از دوم دی ماه به مدت ۱۵ شب در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود. این دومین تجربه ریحانه نبی یان در مقام کارگردان است و تهیه کنندگی این نمایش برعهده محمدصادق رنجکشان خواهد بود.

داستان این نمایش درباره فریاد های هذیان گونه ی انسانهایی است که نه می‌توانند جامعه ی پر از تزویز را تحمل کنند و نه می‌توانند وجود خود به عنوان عضوی از این جامعه را تحمل کنند و بنابراین راهی جز پذیرفتن انگ دیوانه بودن ندارند.

شبنم قربانی و علیرضا شریعتی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند. طبق برنامه ریزی های انجام شده این اثر نمایشی از دوم دی ماه هرشب ساعت ۱۹:۱۵ در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

برنامه‌های آینده پردیس تئاتر شهرزاد در دی ماه، طی روزهای آینده از سوی روابط عمومی این مجموعه اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.