شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰

ساخت مستند «باب دیلن» توسط «اسکورسیزی»

«اسکورسیزی» / «باب دیلن»

سینماپرس: مستند «نمایش تندر رولینگ» درباره یکی از تورهای موسیقی «باب دیلن» به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی» ساخته می شود.

به گزارش سینماپرس به نقل از وِرایِتی، «نت‌فلیکس» قصد دارد فیلمی به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی» با موضوع «باب دیلن» و با عنوان «نمایش تندر رولینگ: داستانی از باب دیلن اثر مارتین اسکورسیزی» تولید کند. 

نت‌فلیکس هنوز جزئیاتی درباره تاریخ انتشار این فیلم منتشر نکرده و از معدود جزئیات در مورد این فیلم اشاره به مصاحبه «باب دیلن» در مورد خلق این  فیلم است. یکی از عوامل کنسرت معروف باب دیلن در سال۷۶ -۱۹۷۵ با عنوان «Rolling Thunder Revue» (نمایش تندر رولینگ) گفته که برای خلق این فیلم با بیشتر عوامل این تور طی چند سال گذشته مصاحبه صورت گرفته است.

اسکورسیزی قبلاً نیز در سال ۲۰۰۵ مستندی در مورد باب دیلن با عنوان «راهی به سوی خانه وجود ندارد» ساخت که در آن به عوامل به شهرت رسیدن باب دیلن می‌پردازد. حال که این خواننده سرشناس علاوه بر معتبرترین جولیز موسیقی دنیا موفق به دریافت معتبرترین جایزه دنیای ادبیات یعنی «نوبل» شد، باز موضوع و بهانه‌ای موجه برای ساخت فیلم جدید اسکورسیزی به تهیه‌کنندگی کمپانی «نت‌فلیکس» خواهد بود.

در این فیلم جدید، اسکورسیزی به یکی از مهم‌ترین تورهای موسیقی باب دیلن در سال ۱۹۷۵ با عنوان «Rolling Thunder Revue» می‌پردازد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.